به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از پایگاه خبری بانک صنعت ومعدن ، افخمی در این دیدار هدف از ایجاد میز خدمت را پاسخگویی بهتر و شفاف تر به مشتریان ذکر کرده و گفت : علاوه بر موارد یاد شده ،از این طریق همکارانمان در طبقات بانک نیز کارخود را با آرامش بیشتری انجام می دهند.
وی افزود : میز خدمت در بانک مراحل مقدماتی خود را طی می کند و بدیهی است با شناخت بازخوردهای استفاده از این روش در آینده نقائص موجود رفع شده و به کیفیت آن افزوده خواهد شد.
افخمی تصریح کرد : ما باید با بهره گیری از تجربه های بانک های کشورهای پیشرفته جهان روش های خود را در خدمت رسانی به مشتریان ارتقاء بخشیم .
مدیرعامل بانک صنعت ومعدن موفقیت های کسب شده توسط این بانک را حاصل کارگروهی دانسته و بر ضرورت ادامه این همکاری و همبستگی برای کسب موفقیت های بیشتر در آینده تأکید کرد.
براساس گزارش های ارائه شده توسط کارشناسان حاضر در این دیدار نزدیک به یک ماه از کار میز خدمت در بانک صنعت و معدن می گذرد و در این مدت یکهزارو 620 نفر از مشتریان بانک به کارشناسان مستقر در محل این میز مراجعه کرده اند.
گفتنی است از حدود یک ماه پیش میز خدمت در طبقه همکف ساختمان مرکزی بانک صنعت و معدن راه اندازی شده و ارائه هرگونه خدمت در حوزه معاونت ها و مدیریت های مستقر در میز خدمت صرفاً از این طریق به متقاضیان صورت می گیرد.