قرار است در این رویداد فناوری های جدید به نمایش گذاشته شود و درعین حال درباره مدرن سازی، تجاری سازی، فرآوری، بسته بندی، لجستیک، مدیریت ضایعات، امور گمرکی، توسعه صادرات، ارتقای سطح استانداردها در چارچوب نشست های تخصصی، صحبت شود. بدون شک معرفی فرصت های سرمایه گذاری نیز یکی از ابعاد برگزاری این رویداد بین المللی خواهد بود.
معرفی برندها، برگزاری کنفرانس، سمپوزیوم و کارگاه های آموزشی، سرمایه گذاری و شراکت، فراهم نمودن بسترهای فرصت شغلی جدید، معرفی پروژه های جدید و آینده نگرانه، معرفی فرصت های همکاری مدیریتی، معرفی فناوری، محصولات و تجهیزات نوین، ایجاد روابط استراتژیک با بازارها و سازمان های ملی و بین المللی، اجتماع بازدیدکنندگان کلیدی، شرکا، رقبا، خریداران، تولیدکنندگان وسفارش دهندگان و مجریان، کشف مشاوران، مشتریان و تامین کنندگان بالقوه جدید، به اشتراک گذاری مجموعه ای اطلاعات، تاکتیک ها، استراتژی ها، هوش بازار و بهترین روش ها، ملاقات و ایجاد روابط بازرگانی تجاری و صنعتی با هموطنان در بخش های خرید تامین و مشاوره بازار، توجه ویژه به ایجاد مراکز تجاری و دفاتر بازرگانی از مزایای این نمایشگاه است.