2013/2/961474_PhotoB.jpg
دوره آشنایی با بازار سرمایه ویژه کارشناسان بازاریابی در بانک ملی
همایشهای آشنایی با بازار سرمایه، دومین دوره این همایش با تأکید بر معرفی خدمات به مشتریان در بانک ملی برگزار شد.
|
|
|
در این همایش آقای حسینزاده با اشاره به انضباط مالی خوب بانک که منجر به تسویه کامل بدهی بانک ملی ایران به بانک مرکزی شد، از رشد منابع 30 درصدی در سپردههای موثر و نسبت بهبود یافته حدود 82 درصدی منابع به مصارف خبر داد. وی به برخی از خدمات جدید بانک از جمله شهاب ملی، رعد ملی، آذرخش ملی و طرح کلوپ جوانان اشاره کرد و افزود: تأسیس 300 واحد شهاب ملی در سال 92، پرداخت از طریق تلفن همراه، حذف کارتهای بانکی و تبدیل تلفن همراه به کیف پول الکترونیک، پرداخت پاداش و جوایز در قالب طرح آرزو با توجه به امتیاز کسبشده توسط حسابهای بانکی جوانان، سرمایهگذاری روی نسل جوان و پرداخت جوایز به پذیرندگان کارت با توجه به عملکرد از جمله برنامههای آتی بانک ملی ایران است که بزودی عملیاتی میشود. عضو هیأت مدیره تبلیغ دهان به دهان و سینه به سینه را بهترین تبلیغ خواند و بر لزوم اهتمام ویژه همکاران بر اصول حرفهای مذاکره، برجستهسازی نقاط قوت بانک نسبت به سایر بانکها، جلب اعتماد و اطمینان مشتریان، حفظ مشتریان موجود در کنار جذب مشتریان جدید و افزایش فروش کارت هدیه (با طرح، رنگ و متن دلخواه) تأکید کرد. در ادامه آقای خواجهحسنی گفت: یکی از نقاط قوت بانک ملی ایران سرمایه آن است که با تلاش مدیریت عالی بانک و تمامی همکاران این سرمایه امسال نزدیک به 100 هزار میلیارد ریال و حدود 4 برابر افزایش خواهد یافت. وی با تأکید بر لزوم تلاش بیشتر در فرصت باقیمانده تا آخر سال و اشاره به تلاشهای صورت گرفته در بخش انفورماتیک بانک خواستار حرکت بر مبنای اصول و ارکان بازاریابی نوین توسط کارشناسان و فعالان حوزه بازاریابی شد و افزود: رفع دغدغهها و موانع پیشرو جهت جذب بیشتر مشتریان و همچنین همراهی و همدلی رؤسای ادارات و حمایت آنها از کارشناسان بازاریابی از اهمیت ویژهای برخوردار است.
|
|
ارسال به دوستان با استفاده از:
تلگرام