پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496428 تاریخ : 1398/10/22-17:17:03
,10025,
دور سوم مجامع فصلی بیمه‌آسیا آغاز شد

دور سوم مجامع فصلی بیمه‌آسیا آغاز شد

بیمه آسیا به عنوان نخستین شرکت بیمه ای در صنعت بیمه کشور در برگزاری مجامع فصلی، سومین دور برگزاری این مجامع را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه‌آسیا، برگزاری دور سوم مجامع فصلی بیمه‌آسیا با حضور مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران و سرپرستان مناطق ده‌گانه این شرکت با هدف رصد و بررسی عملکرد بیمه ای، آغاز شد.
بنا بر این گزارش، در نخستین روزهای برگزاری این مجامع، سرپرستان و روسای استان منطقه چهار (استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی)، منطقه هفت (استان‌های گیلان، زنجان و قزوین) ، منطقه دو (استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد) ، منطقه پنج (استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد)، منطقه هشت ( استان های خوزستان ،ایلام و لرستان ) ومنطقه سه ( استان های آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی و اردبیل )گزارشی از فعالیت‌های خود در نه ماهه نخست سال جاری را ارایه کردند.
مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه‌آسیا در آغاز این نشست، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جان باختن تعدادی از هموطنان در سانحه هوایی را تسلیت گفت.
 وی در ادامه، فعالیت موفق بیمه‌گری بیمه آسیا را در نه ماهه نخست سال جاری، نتیجه همراهی و همدلی واحدهای مختلف ستادی، شعب و شبکه فروش بیمه‌آسیا دانست و افزود: برگزاری دو دوره مجامع فصلی بیمه‌آسیا برای نخستین بار در صنعت بیمه، اثرات مفید و ثمربخشی بر عملیات بیمه‌گری بیمه‌آسیا داشته است که آمارهای نه ماهه نخست سال جاری شرکت موید آن است.
مدیرعامل بیمه‌آسیا، توسعه فعالیت‌های بیمه‌گری در تمامی رشته‌های بیمه‌ای را مورد تاکید قرار داد و نظارت و کنترل، بهبود ترکیب پرتفوی، فروش بیمه‌های زندگی و ارتباط و تعامل دو سویه با بیمه‌گذاران، زیان‌دیدگان، کارکنان و شبکه فروش را از اولویت‌های بیمه‌آسیا برشمرد.
وی با تاکید بر اهمیت آموزش در فعالیت بیمه گری گفت: به روزسانی اطلاعات، آگاهی از آخرین تحولات بیمه ای، انتقال تجارب فنی و یکسان سازی فعالیت ها در جهت چابک سازی امور، تماما در فرایند اموزش امکان پذیر است و به همین دلیل، در عصر کنونی، تمایز شرکت های بیمه، از طریق میزان توجه آنها به موضوع آموزش، مشخص می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران