پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 588541 تاریخ : 1400/06/23-18:38:15
,1,
دستیابی بانک دی به رتبه دوم بازدهی دارایی در میان بانک های خصوصی

دستیابی بانک دی به رتبه دوم بازدهی دارایی در میان بانک های خصوصی

بر اساس آمارهای رسمی ارائه شده از سوی مؤسسه آموزش عالی بانکداری ایران در خصوص عملکرد بانک های خصوصی کشور در سال 1399، بانک دی موفق شد از منظر بازده دارایی ها و بازده حقوق صاحبان سهام در جایگاه دوم بانک های خصوصی و خصوصی شده قرار گیرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، در نشست هم اندیشی با مدیران شعب سراسر کشور با اعلام این مطلب و تشریح دستاوردهای این بانک در دو سال گذشته، بر لزوم جدیت و تلاش مضاعف همکاران صف و ستاد در مراقبت از دستاوردها و حفظ روند روبه رشد بانک تأکید کرد.

کریمی در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان در تحقق اهداف عملیاتی شعب گفت: با همت و تلاش جمعی همکاران و درایت و راهبری هیئت مدیره، در مدت زمان کوتاهی شاهد اتفاقات مطلوبی در بانک بوده ایم، به گونه ای که رشد شاخص های عملیاتی نشان از حرکت کم نظیر بانک دی در نظام بانکی است.
مدیرعامل بانک دی، پاسداری و حراست از دستاوردهای کلیدی بانک را مهم ترین وظیفه مدیران ارشد و کارکنان دانست و افزود: دستاوردهای کلیدی بانک مانند کاهش زیان انباشته، قیمت تمام شده پول،NPL و کسری نقدینگی زمانی مؤثر واقع می شود که منتج از عملیات بانک باشد.
کریمی با اشاره به وضعیت فعلی نسبت مصارف به منابع در شعب تأکید کرد: نسبت مصارف به منابع شعب نیاز به بهبود دارد و شعب می بایست ضمن رعایت بهداشت اعتباری، انضباط مالی و در قالب سیاست های اعتباری مبادرت به تخصیص منابع کنند.
وی با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن دی جت و تبلیغات صورت گرفته برای آن گفت: با توجه به اکران گسترده تبلیغات اپلیکیشن دی جت، لازم است آموزش و بازاریابی این اپلیکیشن در شعب برای مشتریان به صورت ویژه در دستور همکاران قرار گیرد.
وی با اشاره به خدمات طراحی شده برای جامعه هدف بنیادشهید در بانک دی گفت: راه اندازی میزهای خدمت و امضای تفاهم نامه با پست بانک از جمله مهم ترین اقدامات بانک در تسهیل دسترسی جامعه هدف به خدمات بانکی است که امیدواریم با نظارت مؤثر شعب معین بر میزهای خدمت، دامنه ارائه خدمات به خانواده معزز شهدا و ایثارگران گسترش یابد.
در پایان این نشست برات کریمی با اهدای احکامی، فریدون رشیدی را به سمت معاون اعتبارات و همت الله حسین زاده را به سمت معاون بانکی و بازاریابی بانک دی منصوب کرد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 198
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران