پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 214791 تاریخ : 1395/06/15-11:27:12
,10026,
دستورالعمل هیات رسیدگی به اختلافات ارزیابان خسارت بیمه ای تدوین شد

دستورالعمل هیات رسیدگی به اختلافات ارزیابان خسارت بیمه ای تدوین شد

یمه مرکزی، سندیکای بیمه گران ایران و انجمن صنفی ارزیابان خسارت، هیات رسیدگی به اختلافات میان ارزیابان خسارت بیمه ای با موسسه بیمه یا بیمه گذار را تشکیل می دهند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بیمه مرکزی، هیأت عامل بیمه مرکزی دستورالعمل نحوه تشکیل جلسات هیأت رسیدگی به اختلافات میان  ارزیابان خسارت بیمه ای با موسسه بیمه یا بیمه گذار را تصویب نمود. 

طبق اعلام اداره کل نظارت بر صلاحیت های حرفه ای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مرجع رسیدگی به اختلافات بین ارزیابان خسارت با شرکت های بیمه، بیمه گذاران و سایر ذی نفعان، هیأتی مرکب از نمایندگان بیمه مرکزی، سندیکای بیمه گران و انجمن صنفی ارزیابان خسارت تعیین شد.
لازم به ذکر است، بر اساس این دستورالعمل دبیرخانه هیات در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و سندیکای بیمه گران ایران و انجمن صنفی ارزیابان خسارت موظفند ظرف 15 روز از اعلام بیمه مرکزی نسبت به معرفی 2 نفر( عضواصلی و علی البدل) برای هر دوره اقدام نمایند.
تشکیل هیات رسیدگی به اختلافات ارزیابان خسارت بیمه ای ای با موسسه بیمه  و بیمه گذاران از سوی شورای عالی بیمه طی ماده 13 آیین نامه شماره 85 مصوب 1393 تصویب شده است



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 208
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران