به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده با بیان این که نباید در یک شعاع کم، چندین شعبه بانک وجود داشته باشد، گفت: در روزگاری که بانکداری الکترونیکی توسعه یافته و نمونه های پیشرفته آن در بانک ما وجود دارد، حبس منابع در قالب شعبه منطقی نیست.
وی افزود: می توان با ادغام شعب همجوار، در مناطقی که بانک ملی ایران حضور کمتری دارد شعبه ایجاد کرد و یا از منابع آزاد شده برای افزایش قدرت خدمات رسانی به مشتریان استفاده کرد.
حسین زاده همچنین با بیان این که «سوددهی» از مهم ترین شاخص های ارزیابی عملکرد شعب است، اظهار کرد: طبیعی است که با ادغام چند شعبه زیان ده، می توان همزمان با حفظ کیفیت خدمت رسانی به مشتری، شعبه را به سوددهی رساند.