به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وابط عمومی موسسه اعتباری ثامن؛سید حسامالدین طباطبائیان با اعلام خبر فوق گفت: تمایل مشتری بر استفاده از سرویسهای مبتنی بر ابزار مجازی و انجام عملیات بانکی در لحظه، در فضای رقابتی بانکی امری بدیهی است.
طباطبائیان بابیان اینکه، ارائه خدمات نوین بر بستر فضای مجازی اولویت اساسی بانکها است، از انواع کارت های بانکی به عنوان اولین پل ارتباطی مشتریان با بانکداری الکترونیک نام برد.
وی در همین رابطه؛ با اشاره به استعلامهای انجامشده از کلیه شعب "ثامن" در خصوص تجدید نظر درروند ارائه "ثامن"کارت به مشتریان افزود: بر اساس دستورالعمل جدید در تمامی شعب مجهز به دستگاه شخصیساز کارت ثامن، ارائه این کارت ها به مشتریان به صورت آنی و با سرعت بیشتری انجام میشود.
طباطبائیان تصریح کرد: مشتریان دارنده یکی از انواع حسابها در "ثامن" میتوانند با مراجعه به شعب نسبت به ثبت درخواست "ثامن کارت" و دریافت رمز ورود اقدام کنند.
وی هدف از این بازنگری را، تسهیل استفاده از اینگونه کارت ها توسط متقاضیان ، افزایش بهرهوری، خدمترسانی بهتر به مشتریان و ترغیب آنان به استفاده از خدمات نوین بانکی عنوان کرد.