پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت:پست بانک ایران براساس ارزیابی هیأت داوران سرآمدان روابط عمومی ایران، در "سومین دوره آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران" که با حضور استادان و متخصصان عرصههای روابط عمومی و ارتباطات و همچنین مدیران و کارشناسان روابط عمومی وزارتخانهها، سازمانها و نهادها در تهران برگزار گردید موفق به دریافت تندیس سیمین شد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: تندیس مذکور با توجه به فعالیتهای سازنده و همچنین تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی براساس مدل تخصصی EFQM در روابط عمومی، کسب امتیازات لازم و دریافت دو ستاره در سومین دوره آئین تقدیر از سرآمدن روابط عمومی ایران به روابط عمومی این بانک تعلق گرفت و در مراسم یادشده توسط استاد علی میرسعیدقاضی به محمدرضا ساجدی رئیس این ادارهکل اهداء گردید.
همچنین کارشناسان روابط عمومی این بانک در کارگاههای آموزش آن که با عناوین؛ "مبانی نظری و عملی سرآمدی در روابط عمومی"، "برنامه محوری و فرآیندگرائی در روابط عمومی سرآمد" و "معیارهای سرآمدی روابط عمومی" با حضور استادان برجسته عرصه روابط عمومی و ارتباطات برپا شد نیز حضور داشتند.
گفتنی است: سومین دوره تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران چهارم تیرماه سال جاری در سالن همایش خلیج فارس محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران به منظور تقدیر از روابط عمومیهای سرآمد در سه سطح تعهد به سرآمدی، تعالی روابط عمومی و اشتهار به سرآمدی و همچنین دریافت تندیس برگزار گردید.
شایان ذکر است: پیش از این نمایندگان دبیرخانه سرآمدان روابط عمومی با حضور در اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، عملکرد هریک از واحدهای این ادارهکل را براساس شاخصهای تعیین شده مورد ارزیابی قرار داده بودند.