وی درباره مباحث طرح شده در ارتباط مستقیم امروز با مشتریان تصریح کرد: تعدادی از مشتریان با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، تقاضای نقدینگی و تسهیلات داشتند و تعدادی از صاحبان واحدهای تولیدی هم که از مشتریان بانک هستند، با چالش هایی درباره ضوابط و مقررات پیرامون وثایق بانکی مواجه بودند که راهکارهای لازم ارائه شد.
مقدم بیرانوند در ادامه سخنان خود گفت: تعدادی از تماس ها از سوی همکاران بود که به بیان دغدغه های معیشتی خود پرداختند، در عین حال دکتر فرزین مدیرعامل بانک به طور جدی دغدغه معیشتی همکاران را مدنظر دارد و در این مورد نیز مکاتباتی با بخش های مختلف داشته است که امیدواریم به نتایج قابل قبولی برسد.
معاون امور شعب و بازاریابی تهران تغییر شغل را پرتکرارترین خواسته و دغدغه طرح شده از سوی همکاران عنوان کرد و گفت: همکاران انتظار دارند مدیران ارتباط بیشتری با واحدها و شعب داشته باشند که در این راستا روسای ادارات امور شعب در استان ها باید زمینه ایجاد ارتباط بیشتر با همکاران را فراهم کنند.
وی خاطر نشان کرد: عمده مشتریان درخواست دریافت تسهیلات داشتند و انتظار داشتند که بانک ملی ایران به عنوان یک بانک دولتی که همیشه نماد خدمت در فضای کسب و کار بوده، در شرایط فعلی اقتصادی کشور نیز همراه مردم باشد.
گفتنی است کارشناسان اداره کل اعتبارات بانک نیز امروز پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف تسهیلاتی بودند.