پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 693662 تاریخ : 1403/06/20-16:03:25
,2,
در سالروز تاسیس بانک ملی ایران پاسخگویی مستقیم مدیران امور شعب تهران و مستقل و امور شعب منطقه 2 به مشتریان

در سالروز تاسیس بانک ملی ایران پاسخگویی مستقیم مدیران امور شعب تهران و مستقل و امور شعب منطقه 2 به مشتریان

به مناسبت نود و ششمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران، مدیران امور شعب تهران و مستقل و امور شعب منطقه 2 در واحد ارتباط مردمی به صورت مستقیم پاسخگوی تماس مشتریان این بانک بودند

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، احمد بهکار مرام مدیر امور شعب تهران و مستقل با حضور در واحد ارتباط مردمی ضمن تشکر از واحد روابط عمومی برای ایجاد فرصت ارتباط مستقیم مسئولان ارشد بانک با مشتریان گفت: امروز توفیقی حاصل شد که پاسخگوی تماس مشتریان که در واقع سرمایه های بانک هستند، باشم.

وی ادامه داد: تماس های دریافتی امروز در سه بخش دسته بندی شد؛ بخش اول سوالات مرتبط به حوزه سرمایه انسانی که پاسخگوی همکاران خود بودم، در بخش دوم پاسخگوی سوالات مشتریان خاص در رابطه با اعتبارات و بخش سوم سوالات در حوزه ای تی مطرح شد که نکات یادداشت و اقدام مقتضی برای پیگیری و رفع معضلات مورد نظر صورت گرفت.

بهکار مرام با بیان تاثیرات تجربه ارتباط مستقیم با مشتریان افزود: ارتباط امروز تجربه خیلی خوب و متفاوتی است چرا که پاسخگوی مشتریان از سراسر کشور بودم.

امروز در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران تلاش بر این است که با آرامش ، صبوری و همدلی پاسخگوی سوالات و انتقادات مشتریان و همکاران باشیم و با ارائه پاسخ ها و راهکارهای فنی و ویژه بتوانیم گره ای از مشکلات مشتریان خود باز کنیم.

احمد ملکی راد مدیر امور شعب منطقه 2 کشور نیز امروز با حضور در واحد ارتباط مردمی پاسخگوی تماس مشتریان بود.

ملکی راد بیان کرد: همواره پاسخگوی مکاتبات و تماس هایی که از جانب مشتریان ارجاع می شود هستیم اما این مهم که با اطلاع رسانی قبلی به مشتریان یادآوری می شود که واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران در کمترین زمان پاسخگوی مشتریان است و می توانند با مدیران ارتباط بی واسطه داشته باشند موجب اعتماد عمومی شده و برای ما نیز تجربه خوبی است.

مدیر امور شعب منطقه 2 کشور ادامه داد: بخش عمده تماس ها، مسائل و سوالات شخصی مشتریان بود و خداوند را شاکریم که فرصتی حاصل شد تا در جهت رفع مشکلات مردم گام برداریم و بی واسطه با آنها گفت و گو کنیم.

گفتنی است مدیران ارشد بانک ملی ایران از 17 شهریورماه با حضور در واحد ارتباط مردمی پاسخگوی مشتریان بوده و این حضور تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران