به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,از مجموع این بازرسیها ، 1975 مورد آن از ادارات امور شعب این بانک و 3091 مورد نیز بازرسی نامحسوس تحت عنوان طرح تکریم بوده است.
گفتنی است طرح تکریم، در راستای جلب رضایت مشتریان و ارباب رجوع برنامهریزی شده است و در طرح بازرسی نامحسوس گروه بازرسی بانک به عنوان مشتری به طور غیرمحسوس در واحدها حضور یافته و نحوه رفتار کارکنان و مسئولان شعب با مشتریان و نحوه ارائه خدمات بانکی را مورد ارزیابی قرار میدهند.
لازم به ذکر است، بانک ملی ایران در سالهای اخیر در جهت تکریم ارباب رجوع فعالیت و تلاشهای زیادی با هدف نهادینه کردن فرهنگ مشتری مداری در بین کارکنان انجام داده است.