پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 446595 تاریخ : 1397/11/01-12:55:08
,1,
نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین

در راستای تحقق روابط عمومی دیجیتال منتشر شد؛

نشریه الکترونیکی بانک ایران زمین

یازدهمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین، با هدف اطلاع رسانی از فعالیت ها و رویدادهای بانک ایران زمین به صورت الکترونیکی منتشر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، یازدهمین نشریه ارتباط ایران زمین با مدیرمسئولی هادی قدیمی و سردبیری سید محمد حسین استاد منتشر شد.

در این شماره از نشریه، مطلبی به قلم هادی قدیمی با عنوان" نقش پر اهمیت کارمزد در سازو کار مالی بانک ها" منتشر شده که به موضوع امروزه در نظام بانکی مدل کسب و کار مدون و به تبع آن، مدل جامع اخذ کارمزد در قبال ارائه خدمات بانکی وجود نداردو حرکت شبکه بانکی تا به امروز در این حوزه پیمودن همان مسیر سنتی "آزمون و خطا" بوده است؛ سوای آن، بحث کارمزد صرفأ به بانکداری الکترونیک منحصر نمی شود و دیرزمانی است که در مجامع مالی جهانی، بحث بانکداری کارمزد محور مطرح و به انحای گوناگون روی آن کار شده است.
 
سید محمد حسین استاد با انتشار مقاله اهمیت روابط عمومی در حوزه برندینگ، عنوان کرد: روابط عمومی در عصر حاضر، هنر و دانشی اجتماعی است که ضمن ترسیم هدف و کلید برنامه ها، درون و بیرون یک سازمان را به یکدیگر پیوند می دهد. فارغ از نقش پررنگی که روابط عمومی در تقویت فرهنگ توسعه و کشف و معرفی ظرفیت های غنی جامعه به سازمان ذی ربط دارد، در حوزه برندینگ و فروش نیز می تواند حر ف های مهمی برای گفتن داشته باشد.
 
پرونده ویژه این شماره از نشریه به موضوع نقش شعب در آینده بانکداری دیجیتال می پردازد که در این مقاله هدف از طرح و بررسی نقش شعب در آینده بانکداری دیجیتال،تأکید بر داشتن نگرشی جدید در توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیک و به کارگیری فناوری های نوین نظیر شبکه های اجتماعی است تا از طریق آن بانک ها بتوانند نسبت به حفظ مشتریان قدیمی خود؛ همچنین جلب مشتریان جدید اقدام کنندو بتوانند در روند رو به رشد تراکنش های حوزه پرداخت الکترونیک را به خود اختصاص دهند.
 
در قسمت پنجره حضور مدیران ارشد بانک برای افتتاح شعبه تمام دیجیتال مگامال پرداخته شده و دو مطلب به قلم قدیمی و استاد در خصوص نقش شعب در بانکداری نوین و رضایت مشتری به کمک ابزارهای جدید، مزایای رمز ساز، سرویس پرداخت اقساط در اینترنت بانک و خدمات اینترنتی کارت، آوای ایران زمین و اتصال کارت های بانکی به سوخت مطالب منتشر شده در قسمت پنجره نشریه بود.
 
اخبار استان ها، دوره های اموزش، مقاله همکار با عنوان نقش و کارکرد بازار یابی و برندینگ در بانک ها،مصاحبه و گفتگو،مطالب مناسبتی، ایران شناسی،تبریک و تسلیت ،انتصاب و جدول از دیگر گزارش های این شماره نشریه است.
نشریه ارتباط ایران زمین در راستای رسالت خود تلاش می کند، تا با پوشش کامل رویدادها و اخبار مهمترین خدمات بانک را برای کارکنان و علاقمندان معرفی کند.
لطفا جهت استفاده فایل پیوست را دانلود کنید.
 
فایلهای پیوست


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران