وی در ادامه به اقدامات بانک ملی برای رفاه زائران اربعین حسینی پرداخت و توضیح داد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در قالب طرح منحصر به فرد زائر بانک ملی یکی از مهم ترین اقداماتی بود که بانک ملی برای نخستین بار در اربعین امسال آن را به انجام رساند.
رئیس ستاد اربعین بانک ملی ایران ادامه داد: یکی دیگر از خدمات بانک ملی، برپایی مواکب در استان های ایلام، خوزستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و همچنین در شهرمقدس نجف اشرف، مزین بنام شهید مدافع حرم شبکه بانکی شهید سنجرانی است.
عزیز نژاد با اشاره به این که ارائه خدمات بانکی برای زائران یکی از دغدغه های اصلی بانک به شمار می رود، تصریح کرد: در این راستا نیروها و امکانات بخش خدمات الکترونیکی بانک، شامل استقرار تجهیزات پرداخت الکترونیک در نقاط مرزی و سایر نقاط پر تردد کشور، بسج شده اند.
به گفته رئیس ستاد اربعین بانک ملی ایران یکی دیگر از اقدامات این بانک برای تسهیل امور زائرین، پرداخت ارز اربعین به صورت کاملا غیر حضوری از طریق اپلیکیشن بله بوده است.
وی یکی دیگر از اقدامات بانک ملی را ارایه خدمات پزشکی با کادر تخصصی و تجهیزات کامل در موکب درمانی بانک ملی در طریق الحسین (ع) عمود 202 مزین به نام مبارک خانم حضرت فاطمه الزهرا (س)، برشمرد.
عزیز نژاد همچنین ادامه داد: برپایی موکب جاماندگان اربعین در مسیر منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) نیز از دیگر اقداماتی است که بانک برای عاشقان اهل بیت در نظر گرفته است.
رئیس ستاد اربعین بانک ملی ایران همچنین در خاتمه با اشاره به اقدامات گسترده بانک ملی برای رفاه حال زائرین حسینی، افزود: تماس های صوتی و تصویری زائرین اربعین در بستر اپلیکیشن بله تسهیل شده است تا مردم از این نظر نیز مشکلی نداشته باشند.
گفتنی است این جلسه با حضور صمد عزیز نژاد و حسن مونسان از اعضای هیات مدیره و جمعی دیگر از مدیران ارشد بانک ملی ایران برگزار شد.