پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 574265 تاریخ : 1399/12/23-14:36:52
,2,
«خدمت بی منت»، اولویت نخست شعب بانک ملی ایران است

«خدمت بی منت»، اولویت نخست شعب بانک ملی ایران است

در شرایطی که بنگاه های اقتصادی، شیوه، زمان و مکان فعالیت خود را با استناد به اصل «لزوم سودآوری» طراحی و اجرا می کنند، بانک ملی ایران «خدمت بی منت» به عموم مردم و مشتریان را بدون توجه صرف به تعادل درآمد و هزینه استراتژی خود قرار داده است.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، اکنون بسیاری از نقاط دورافتاده کشور، جزایر مسکونی خلیج فارس، نقاط صفر مرزی و حتی کویر مرکزی که هیچ توجیه اقتصادی مشخصی برای فعالیت در آنها وجود ندارد، از خدمات اقتصادی، بانکی و مالی بانک ملی ایران بهره می برند.

بانک ملی ایران که متعلق به دولت، بیت المال و مردم است، تنها با دیدگاه هزینه و فایده اداره نمی شود، بلکه هدف نخست آن پیاده سازی اهداف بلند اقتصادی کشور و ارائه خدمات عمومی به مشتریان است و طبیعی است که در این مسیر، بسیاری از هزینه های اجتناب ناپذیر بر این بنگاه اقتصادی – اجتماعی تحمیل شود.

در چنین شرایطی، زیان دهی بخش قابل توجهی از شعب بانک ملی ایران پدیده ناشناخته ای نیست و این مساله، مبتلابه بسیاری از نهادهای حمایتی دولتی است.

با این حال توسعه زیرساخت های بانکداری دیجیتال، کاهش هزینه های غیرضرور و نیز ادغام شعب با بهره وری کم طی سال های اخیر، به مرور زیان ناشی از فعالیت شعب مورد اشاره را کاهش داده است.

بانک ملی ایران به پشتوانه سرمایه عظیم مردمی خود، خدمات رسانی به مشتریان در بیش از 3300 واحد را وظیفه ای قطعی می داند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران