به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام این مطلب افزود: کیفیت بالای ارائه خدمت در صنعت بیمه، ضریب رضایتمندی بیمه گذاران را بالا میبرد و این امر در سایه تعامل و همدلی مدیران بنیاد شهید و صنعت بیمه تحقق خواهد یافت.
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به بازدید خود و هیات عامل بیمه مرکزی از شرکت بیمه دی این مجموعه را یک نهاد کارآمد و تخصصی دانست و تصریح کرد: مدیریت فنی و دقیق بنیاد شهید و حمایت از شرکتهای بیمهگر، به ویژه شرکت بیمه دی میتواند جریان تخصصی پوشش های بیمه ای به خصوص در حوزه بیمه های درمان را با تحول جدی روبرو کند.
دکتر سلیمانی با ابراز خرسندی از عملکرد شرکت بیمه دی از حمایت بیمه مرکزی از هرگونه خدمات رسانی بیمه دی به خانواده شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: رضایت این قشر فداکار و عزیز برای ما اهمیت ویژه ای دارد و در این مسیر از هیچگونه کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
وی از شرکتهای بیمه ای به عنوان بنگاههای اقتصادی یاد کرد و افزود اولویت نخست ما تقویت بیمه های درمان و همچنین بیمه های زندگی است و صنعت بیمه در کنار ارائه خدمات بیمه ای باید سود سهامداران خود را هم در نظر داشته باشد.
رئیس شورای عالی بیمه با بیان این موضوع که بیمه مرکزی بحث تخصصی شدن شرکتهای بیمه را با جدیت دنبال می کند، خاطرنشان کرد: بسیاری از امور را میتوان از اولویتهای کشور حذف کرد اما موضوع بیمه به هیچ عنوان حذف شدنی نیست و باید با رفع موانع موجود عملیات بیمه گری را تسهیل کنیم.
دکتر سلیمانی مشکلات فرهنگی را از جمله دلایل رشد ناکافی ضریب نفوذ بیمه در کشور دانست و نسبت به اتخاذ راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات موجود تاکید کرد.
گفتنی است در این دیدار که با حضور محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی برگزارشد، حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته توسط بیمه مرکزی و صنعت بیمه در راستای خدمت رسانی مناسب بیمه ای به خانواده شهدا و ایثارگران نسبت به ادامه روند تعامل بین نهادهای ذیربط ابراز امیدواری کرد.