پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 591554 تاریخ : 1400/09/10-15:56:29
,1,
خدمات سوپرمارکت مالی دی به زودی آنلاین می شود

خدمات سوپرمارکت مالی دی به زودی آنلاین می شود

خدمات سوپرمارکت مالی دی به زودی علاوه بر شعب، از طریق اپلیکیشن آنلاین نیز ارائه می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، در نشست گروه مالی بانک دی با عنوان «معرفی خدمات سوپرمارکت مالی دی» که در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس برگزار شد، مهدی عسگری، معاون سرمایه گذاری و توسعه گروه مالی دی گفت: گروه مالی دی در قالب سوپرمارکت مالی، سبد یا مجموعه ای از خدمات مالی را از طریق شعب بانک دی در اختیار مشتریان قرار داده است.

وی افزود: راه اندازی سوپر مارکت مالی یک ایده خلاقانه بوده که یک ترند جهانی است و در این حوزه تاکنون فعالیت های زیادی صورت گرفته است. در ایران برخی بانک ها به این مجموعه پیوسته اند و این خدمات را ارائه می دهند.

عسگری با اشاره به اهداف اصلی راه اندازی این سوپر مارکت مالی، افزود: سوپرمارکت مالی با محور ارائه مجموعه ای از خدمات بازار سرمایه، بازار پول و بازار مالی شکل گرفته که شامل ارائه خدمات ارزی و صرافی، خدمات بیمه ای، کارگزاری در کنار ارائه خدمات بانکی در شعب بانک دی است.

وی ادامه داد: سوپرمارکت مالی بانک دی در حال حاضر در دو شعبه ارائه می شود اما در هفته های آینده تعداد قابل توجهی از شعب، این خدمات را ارائه خواهند کرد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه گروه مالی دی تصریح کرد: بنا داریم ارائه همه خدمات سوپرمارکت مالی دی را به صورت مجازی نیز در قالب یک اپلیکیشن و سایت مرکزی ارائه کنیم.

در این نشست، سجاد رامندی، عضو هیئت عامل و مدیر بیمه های اشخاص بیمه دی نیز گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در صدد هستیم خدمات سوپرمارکت مالی از جمله فروش انواع بیمه نامه ها را در 60 باجه بانک دی که در مراکز بنیاد شهید فعال هستند نیز ارائه دهیم تا زمانی که خانواده های محترم شهدا و ایثارگران به مراکز بنیاد مراجعه می کنند، بتوانند خدمات کارگزاری، بیمه ای و سرمایه گذاری را به صورت مطلوب دریافت کنند.

وی گفت: هم اکنون آموزش های لازم مرتبط با خدمات سوپرمارکت مالی به کارکنان بانک دی ارائه شده است و امیدواریم تمام شعب بانک دی در آینده این خدمات را ارائه کنند.

غلام حسن آرمات، مدیرعامل کارگزاری بانک دی نیز در این نشست گفت: در سوپرمارکت مالی همه خدمات شرکت های لیزینگ، بیمه و سرمایه گذاری ارائه می شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر است از امکانات شعب ارزی بانک دی به عنوان واحدی از صرافی نیز استفاده شود و خدمات نقل و انتقال و انجام امور حواله ای در داخل شعب نیز رخ دهد.

سیدمهدی حجازی، مدیرعامل شرکت امید بنیان دی نیز گفت: حضور بیمه دی در شعب بانک موجب می شود تا ریسک سرمایه گذاری برای مشتریان به میزان قابل توجهی کاهش یابد و از این طریق همچنین خدمات ویژه ای به خانواده معزز شهدا و ایثارگران ارائه شود.

وی افزود: بیمه دی بیش از هشت هزار مرکز خدمات درمانی را تحت پوشش دارد. بر همین اساس می تواند بهترین خدمات را در حوزه درمان ارائه دهد و با توجه به رضایتمندی مشتریان تلاش داریم خدمات را به صورت آنلاین ارائه دهیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 195
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران