به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در پی شایعاتی درخصوص قطع بودن خدمات بانکها به دلیل قطعی اینترنت، روابط عمومی بانک ملی ایران اعلام کرد خدمات دهی در شعب و استفاده از سامانه ها و اپلیکیشن های خدمات الکترونیک در بانک ملی ایران بدون هرگونه مشکل در حال انجام است و مشتریان گرامی می توانند بدون هیچگونه نگرانی، امور بانکی خود را انجام و از خدمات این بانک استفاده کنند.
همچنین خاطر نشان می سازد در پی اتفاقات اخیر و وارد شدن خسارات به تعدادی از شعب بانک ملی ایران، به دلیل وجود سیستم های یکپارچه در شعب، مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به واحدهای همجوار و سایر شعب این بانک، از خدمات بانکی آن بهره مند شوند.
همکاران در سراسر شعب این بانک در تلاش هستند تا با بازسازی واحدهای آسیب دیده و رفع آسیب های وارده، در اسرع وقت خدمت رسانی به مشتریان را در واحدهای مذکور از سر بگیرند.