پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 176369 تاریخ : 1394/09/15-12:43:06
,1,17,
خدمات بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران ارتقاء یافت

با هدف رضایت مندی بیشتر مشتریان

خدمات بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران ارتقاء یافت

بانک صادرات ایران در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان مبادرت به ارتقاء خدمات قابل ارایه از طریق سیستم بانکداری اینترنتی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان با رویکرد تسهیل در خدمت رسانی به هموطنان، توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی را در دستور کار قرار داده و بر این اساس در سامانه اینترنت بانک نسبت به افزودن قابلیت های همچون: افزایش بازه زمانی و تعداد تراکنش در صورت حساب دوره ای، انتقال وجه دسته ای بین بانکی پایا و امکان پرداخت دسته ای قبوض با یک امضای دیجیتال اقدام نموده است. 
این گزارش می افزاید بانک متبوع همگام با پیشرفت فناوریهای جدید بسترهای لازم جهت توسعه خدمات بانکداری بر پایه اینترنت و تلفن همراه را فراهم نموده و به تازگی سقف مبلغ انتقال وجه بین بانکی ساتنا در سامانه اینترنت بانک را از مبلغ 300میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش داده است.
شایان ذکراست این بانک به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان و پاسخگویی به نیاز فعالان اقتصادی و بازرگانان سامانه جدید اینترنت بانک ویژه حساب های حقوقی و مشترک (BIB-Business Internet Banking) را عملیاتی نموده که طی آن مشتریانی که دارای حساب حقوقی و یا مشترک اند(مانند شرکت ها، سازمانها و...) می توانند از خدمات بانکی متنوع بر بستر اینترنت بهره مند گردند. تراکنش های مالی این سامانه مبتنی بر چند امضاء بوده و امضاء داران می توانند با توجه به شرایط برداشتی که در شعبه تعریف می شود امکان انجام تراکنش مالی در سامانه BIB را پیدا کنند.
گفتنی است مشتریان به منظور بهره مندی از خدمات متنوع بانکی از طریق اینترنت می توانند با استفاده از دستگاه رمزساز لحظه ای(otp) در محیطی کاملاً امن نسبت به انجام فعالیت های خود اقدام نمایند. تاکنون حدود 454 هزار نفر از مشتریان در سامانه بانکداری اینترنتی این بانک عضو شده و خدمات مالی و بانکی خود را با استفاده از این ابزار توانمند انجام می دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران