به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابطعمومی پستبانکایران، براین اساس اینترنت بانک، همراهبانک، تلفنبانک و اپلیکیشن سکههمراه پستبانکایران با ارائه خدمات متنوع بانکی بهصورت الکترونیکی و غیرحضوری و همچنین خدمترسانی 3 هزار دستگاه خودپرداز این بانک در سراسر کشور عملاً بسترهای لازم را برای جلوگیری از ترددهای غیرضرور فراهم نموده که هموطنان میتوانند در این مقطع از آنها بهرهمند شوند.
بنابراین گزارش: مشتریان پست بانکایران میتوانند عملیات انتقال وجه، انجام حوالجات الکترونیکی پایا، پرداخت قبوض، خرید شارژ، خریدهای اینترنتی، پرداخت اقساط تسهیلات، دریافت صورتحساب، عملیات مرتبط با کارت و برخی خدمات دیگر را از طریق این درگاهها و بدون حضور در شعب و باجههای بانکی صرفاً از طریق ابزارهای الکترونیکی انجام دهند.
این گزارش می افزاید: مشتریان پستبانکایران میتوانند برای اطلاع از نحوه بهرهمندی از سامانههای یادشده به وبسایت این بانک به نشانی www.postbank.ir مراجعه کرده و از خدمات غیرحضوری بهرهمند شوند.
گفتنی است: ارائه خدمات الکترونیکی میتواند در جلوگیری از شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا و کاهش رفت و آمد غیرضروری هموطنان درسطح کشور موثر باشد.