به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسینزاده در جلسه هماندیشی مسئولان بخش فناوری اطلاعات و شرکت دادهورزی سداد که با حضور مسعود خاتونی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و جمعی از مدیران و مسئولان بخش IT بانک ملی ایران و شرکت دادهورزی سداد در سالن حافظ برگزار شد، اظهار داشت: باید با تهیه محصولات جدید و بومیسازی خدمات بانکداری بینالمللی، خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهیم و منفعت آن در نهایت برای تمامی مردم خواهد بود.
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای بخش IT این بانک اظهار داشت: فناوری اطلاعات دیگر یک ابزار نیست بلکه موتور محرکی برای هر سازمان است. در حال حاضر فناوری اطلاعات سازمانها نقش استراتژیک و عملیاتی داشته و همین امر مسئولیت ما را دو چندان میکند. تصمیمگیری، سیاستگذاری، عملیات، پشتیبانی و شناخت کسب و کار از حلقههای بهم پیوسته فناوری اطلاعات بوده و یک سیستم ارزش آفرین است.
همچنین فرامرز خالقی مدیرعامل شرکت دادهورزی سداد در این همایش با ارائه گزارشی از وضعیت گذشته و حال این شرکت گفت: بخش فناوری اطلاعات جزو الزامات بانکداری مدرن است. در بانکداری آینده با شناخت نیازهای مشتریان قبل از آنکه مشتری احساس نیاز کند، باید امکانات لازم را مهیا کنیم و این شیوه یکی از بهترین شیوههای جذب مشتریان است.