پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 7569 تاریخ : 1391/12/10-08:42:43
,1,16,17,
حفظ اعتمادعمومی، سرلوحه خدمت رسانی پست بانک است

حفظ اعتمادعمومی، سرلوحه خدمت رسانی پست بانک است

پست بانک ایران به عنوان یک نهاد مالی - پولی و ارائه کننده خدمات بانکی در مناطق کشور، حفظ اعتماد عمومی را در سرلوحه کار خود قرار داده است

 

.
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: مهندس فراهانی قائم مقام و عضو هیات مدیره این بانک در جلسه بازاریابی منطقه جنوب کشور ضمن بیان مطلب فوق گفت: پست بانک به عنوان یک نهاد پولی و مالی، امانت دار سرمایه گذاران و مشتریان است و واحدهای نظارتی آن همواره با بهره گیری از ابزارهای نوین برای حفظ امنیت و افزایش اعتماد سپرده گذاران تلاش می کنند.
وی افزود: نیروی انسانی مهمترین سرمایه یک بانک است و باید جهت ارتقاء و شکوفایی آنان با ایجاد یک فضای رقابتی، نشاط و پویایی تحصیلی و علمی را بدون هیچ محدودیتی ایجاد کرد. 
مهندس فراهانی با تبیین ویژگی های مدل مدیریتی اظهار داشت: مدیران عموماً دارای سه ویژگی عمده هستند، یک گروه مدیرانی که به جای حل مسئله به دنبال حذف آن هستند، عده ای صرفاً با اتکاء به تجارب قبلی و بدون شناخت از کاری اقدام می کنند و گروهی دیگر مدیرانی هستند که با شناخت کافی و تدارک امکانات لازم به تشخیص و حل مسائل و مشکلات می پردازند.
قائم مقام پست بانک تصریح نمود: خوشبختانه مجموعه مدیران پست بانک افرادی متعهد، شایسته و دلسوز هستند که در گروه سوم این مدل قرار دارند و با شناخت صحیح از وضعیت موجود به دنبال حل و فصل مسائل و مشکلات بوده و تلاش می کنند با انجام کارهای ماندگار و بزرگ، بانک را به اهداف و جایگاه اصلی برسانند. 
وی با تاکید بر معرفی شایسته برند پست بانک به عموم هموطنان عنوان کرد: سیاست‌ها و اهداف بازاریابی باید بیشتر ترویج و توسعه پیدا کند و تمامی کارکنان در نقش بازاریاب و مبلّغ بانک عمل کنند و انتظار مدیریت ارشد این است که با بهره گیری از تجارب و تخصص سایر بانکها و موسسات مالی بتوان سیاست‌های کلان، اهداف و رسالت پست بانک را به نحوی شایسته در کشور نهادینه کرد.
مهندس فراهانی خاطرنشان ساخت: باید تعصب و تعهد سازمانی در بین کارکنان و مدیران بیش از پیش نهادینه شود و تمام تلاش مسئولان پست بانک این است که میزان رضایت مندی کارکنان افزایش یافته و روحیه وفاداری آنان به بانک نیز تقویت شود.
قائم مقام پست بانک اضافه کرد: ایجاد فضای همدلی موجب گسترش محبّت و مودّت درسطوح مختلف می شود چون مودّت به عنوان ثمره محبّت است و اگر ایجاد شود برکات و آثار زیادی به دنبال دارد.
وی در پایان به نقل از مرحوم آیت الله بهجت با این عنوان که "وقتی انسان از دنیا رخت بربست می‌فهمد که این همه تشریفات در دنیا لازم نبود" گفت: در حقیقت آنچه می‌ماند معرفت، شناخت و خدمت به همنوعان و کارهای ماندگار است و همواره باید شان و تکریم مشتری و کارکنان مورد توجه جدی قرار گیرد.
گفتنی است: افتتاح ساختمان جدید پست بانک میناب با حضور فرماندار و مسئولان این شهرستان، بازدید از دفترخدمات بانکی حسن لنگی و افتتاح دفترخودگردان اسلام آباد این شهرستان، بازدید از پست بانک شعبه قشم، برگزاری جلسه شورای اداری پست بانک استان، دیدار با خانواده ایثارگر پست بانک، بازدید از واحدهای ستادی و شعبه مرکزی بندرعباس و برگزاری نشست مشترک با کارگزاران منتخب دفاترخدمات بانکی استان از دیگر برنامه هائی بود که در جریان سفر اعضای هیات مدیره و هیات همراه آنان به استان هرمزگان انجام شد


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران