به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: این بانک به عنوان تنها بانک حاضر در نمایشگاه مذکور بود که با برپائی غرفه مستقل و ارائه خدمات
متنوع به صورت لحظه ای(Online) از طریق دستگاه ها و تجهیزات بانکداری الکترونیک از جمله؛ دستگاه های وب کیوسک، کارتخوان(POS)، پایانهشعب(PINPAD)، صدور آنی پست بانک کارت و همچنین توزیع بروشور و پوسترهای اطلاع رسانی درخصوص خدمات متنوع بانکی مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.
بنابراین گزارش: حمیدرضا احمدپور شهری مدیرشعب استان خراسان جنوبی ضمن حضور مستمر در غرفه و پاسخگوئی به بازدیدکنندگان به ویژه مدیران و مسئولان به تشریح دستاوردها و خدمات پست بانک ایران و همچنین گستردگی شعب آن در 14 هزار و 500 شعبه و دفترخدمات بانکی پرداخت.
این گزارش می افزاید: درطول برپائی این نمایشگاه خدمات متنوع پست بانک ایران نظیر؛ اینترنت بانک، همراه بانک، خدمات دستگاههای POS، PINPAD، وب کیوسک، تلفنبانک، SMSبانک، صدورآنی پست بانک کارت و همچنین انواع سپرده گذاریها از جمله ستاره دنباله دار وسپرده طلائی به بازدیدکنندگان ارائه شد.
گفتنی است: چهارمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر و شهر الکترونیک(کام سیت) استان خراسان جنوبی طی روزهای بیست و پنجم لغایت بیست و نهم آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های این استان برپا بود.