به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، در این میزگرد پاسخگویی تلفنی یک ساعته، به سوالات مشتریان و کارکنان درباره فعالیت های ارزی بانک، آخرین وضعیت سهام و نیز چگونگی فعالیت باجه های بانک دی پاسخ داده شد.
«میزگرد پاسخگویی» بانک دی تا 9 شهریور ماه، مطابق زمان بندی اعلام شده در مرکز ارتباط با مشتریان دایر خواهد بود. مشتریان می توانند از طریق شماره تلفن 28930، سوالات خود را مطرح و پاسخ مناسب را دریافت کنند.
همچنین به مناسبت «هفته دولت»، رییس و معاونان شعب بانک دی در میز خدمت به صورت مستقیم پاسخگوی مشتریان خواهند بود.