به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ما، امیر رادسعید مدیر بازاریابی، فروش، تبلیغات و crm بیمه "ما" در این همایش حضور یافت و به عنوان مدعو سخنرانی نمود.
بر اساس این گزارش، رادسعید پس از معرفی تاریخچه و زمینه فعالیت های شرکت بیمه "ما" گفت: هدف ما به نمایندگی از صنعت بیمه کشور، معرفی قابلیت های فنی کشور در این حوزه، رفع دغدغه های بیمه ای، رفع چالش ها و موانع موجود برای فعالان اقتصادی و ایجاد اطمینان و آرامش خاطر برای تجار و اصناف هر دو کشور می باشد.
وی همچنین با اشاره به فعالیت های شرکت بیمه "ما" در زمان پساتحریم گفت: از جمله کارهای انجام شده در این دوران، تمدید قرارداد با شرکت بیمه اتکایی پارتنرری و عقد قرارداد با شرکت بیمه اتکایی scor فرانسه است.
در ادامه رادسعید به عوامل تاثیر گذار در انتخاب بیمه "ما" از جانب بروکرهای خارجی اشاره کرد و از مدیریت ریسک در صدور، ارائه آمار و اطلاعات شفاف، شراکت تجاری با بانک ملت، سیستم مدیریت خسارت شایسته، استراتژی مناسب برای ورود به بازار و ارتباطات بین المللی گسترده نام برد.
مدیربازاریابی بیمه "ما" در پایان به امکان ارائه پوشش های بیمه ای به تجار ایرانی و روسی در ایران و روسیه اشاره کرد.