پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354492 تاریخ : 1397/05/25-10:10:11
,17,
حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر صنعت ، معدن و تجارت در همایش افتتاح نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک ایران

حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر صنعت ، معدن و تجارت در همایش افتتاح نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک ایران

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید قوانینی برای تسهیل فعالیت صنایع کوچک تصویب شود،گفت: در شرایط کنونی باید اقتصاد کشور بازسازی شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک، در این نمایشگاه که مقامات عالی سیاسی و نظامی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولین کشوری و لشکری و مدیران ارشد بخش خصوصی حضور دارند، یک هزار و 200 واحد صنعتی کوچک و متوسط از ایران و جهان آخرین توانمندی‌های خود را در عرصه تولید برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشتند.

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید قوانینی برای تسهیل فعالیت صنایع کوچک تصویب شود،گفت: در شرایط کنونی باید اقتصاد کشور بازسازی شود.   

علی لاریجانی در حاشیه همایش افتتاح نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک گفت: صنایع کوچک پیشگام صنایع کشور هستند و سهم زیادی در اقتصاد کشور دارید.

لاریجانی اظهار کرد: صندوق صنایع کوچک می تواند تاثیر بسزایی در جهت حمایت از صنایع کوچک داشته باشد.

در ادامه وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به تدوین بسته حمایت از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط خواستار شد: مجلس با تصویب قوانین حمایتی از صنایع کوچک در برابر تکانه های ارزی حمایت کند.

محمد شریعتمداری درمراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک ایران ، گفت: امروز احداث واحدهای کوچک صنعتی در اقتصاد جهانی نقش مهمی دارد و این نقش در کسب درآمدهای اقتصادی بی بدیل است.

وی با اشاره به سهم 92 درصدی صنایع کوچک در صنایع کشور تصریح کرد: باید در بهره ور کردن صنایع کوچک و متوسط تدابیر مهمی در نظر گرفت تا بتوانیم نقاط ضعف را از بین ببریم.

در پایان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی از تدوین لایحه مدیریت صادرات خبرداد و گفت: توسعه صادرات صنایع کوچک با تدوین این لایحه سرعت خواهد گرفت.

نجفی با بیان اینکه بیش از نود درصد صنایع کشور در قالب 81هزار واحد صنعتی دارای پروانه از وزارت صمت مربوط به صنایع کوچک است ،اظهار داشت: 1400واحد از 84هزار واحد صنعتی کشور از صنایع کوچک هم اکنون در این نمایشگاه حضور دارند و این تنها 2درصد از کل بنگاههای صنعتی کشور است.

در پایان این مراسم از واحدهای صنعتی نمونه هر استان تقدیر بعمل آمد که از استان لرستان واحد صنعتی دانا کاسیان واحد نمونه انتخاب گردید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 270
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران