گفتنی است این اقدام ضمن مکانیزه شدن بیمه نامه های شخص ثالث، نظم بخشی خاصی نیز به این جریان وارد نموده است که این امر با فراگیر شدن ویروس کرونا و به عنوان یکی از راه کارهای کاهش نگرانی هموطنان گرامی از حضور در شعبه های شرکت بیمه و رعایت مسائل بهداشتی اجرایی شده است.
بر اساس بخشنامه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اردیبهشت ماه سال گذشته، کلیه شرکت های بیمه موظف شدند تا به منظور سهولت در دسترسی بیمه گذاران بیمه نامه شخص ثالث به اطلاعات بیمه نامه های خود و ارائه خدمات بیمه ای به آن ها بدون نیاز به وجود نسخه فیزیکی بیمه نامه، اقدامات لازم را انجام دهند.
کلیه هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی شعبه ها و نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور به پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد به نشانی www.pasargadinsurance.ir مراجعه و یا با تلفن گویای 82489 (021) تماس حاصل نمایند.