به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، آن طور که اطلاعات موجود در صورت های مالی بانک نشان می دهد، مجموع دارایی های بانک ملی ایران در سال گذشته نسبت به سال قبل آن 60 درصد بیشتر شده است.
همچنین مجموع سپرده های دریافتی این بانک با رشد بیش از 34 درصدی مواجه بوده که نشان از اعتماد بی سابقه مردم به این بانک برآمده از بطن جامع دارد.
پاسخ بانک ملی ایران به این اعتماد نیز رشد بیش از 27 درصدی تسهیلات پرداختی طی یک سال بوده است، چنان که این تسهیلات برای راه اندازی بنگاه های اقتصادی، واحدهای تولیدی، ازدواج جوانان و ... هزینه شده است.
چنین رشدهایی در زمانی معنا دار می شود که بدانیم سهم بانک ملی ایران از کل تسهیلات پرداختی نظام بانکی در سال 1399 بیش از 20 درصد بوده است.
عملکرد بانک ملی ایران در حوزه کاهش هزینه ها نیز قابل توجه است، به طوری که با توسعه بانکداری الکترونیکی و تجهیز آن به انواع سامانه های پیشرفته اینترنتی و غیرحضوری، تعداد کارکنان طی یک سال منتهی به پایان 1399 بیش از 1400 نفر کاهش داشته است.
کاهش شعب کم بهره ور و ادغام آنها با شعب مجاور که نتیجه آن آزادسازی منابع محبوس و تزریق آن به منابع جاری برای پرداخت تسهیلات است نیز رونق مناسبی داشته است، به طوری که طی یک سال مورد اشاره، این بانک موفق شده است 180 شعبه خود را حذف کند.
بدیهی است که بسیاری از شعب بانک ملی ایران از نظر اقتصادی سودده نیستند، اما این بانک بر اساس وظایف حاکمیتی و به منظور خدمات رسانی دولتی به مردم، این شعب را فعال نگه داشته است.
مبالغ به میلیارد ریال
روابط عمومی بانک ملی ایران، آن طور که اطلاعات موجود در صورت های مالی بانک نشان می دهد، مجموع دارایی های بانک ملی ایران در سال گذشته نسبت به سال قبل آن 60 درصد بیشتر شده است.
همچنین مجموع سپرده های دریافتی این بانک با رشد بیش از 34 درصدی مواجه بوده که نشان از اعتماد بی سابقه مردم به این بانک برآمده از بطن جامع دارد.
پاسخ بانک ملی ایران به این اعتماد نیز رشد بیش از 27 درصدی تسهیلات پرداختی طی یک سال بوده است، چنان که این تسهیلات برای راه اندازی بنگاه های اقتصادی، واحدهای تولیدی، ازدواج جوانان و ... هزینه شده است.
چنین رشدهایی در زمانی معنا دار می شود که بدانیم سهم بانک ملی ایران از کل تسهیلات پرداختی نظام بانکی در سال 1399 بیش از 20 درصد بوده است.
عملکرد بانک ملی ایران در حوزه کاهش هزینه ها نیز قابل توجه است، به طوری که با توسعه بانکداری الکترونیکی و تجهیز آن به انواع سامانه های پیشرفته اینترنتی و غیرحضوری، تعداد کارکنان طی یک سال منتهی به پایان 1399 بیش از 1400 نفر کاهش داشته است.
کاهش شعب کم بهره ور و ادغام آنها با شعب مجاور که نتیجه آن آزادسازی منابع محبوس و تزریق آن به منابع جاری برای پرداخت تسهیلات است نیز رونق مناسبی داشته است، به طوری که طی یک سال مورد اشاره، این بانک موفق شده است 180 شعبه خود را حذف کند.
بدیهی است که بسیاری از شعب بانک ملی ایران از نظر اقتصادی سودده نیستند، اما این بانک بر اساس وظایف حاکمیتی و به منظور خدمات رسانی دولتی به مردم، این شعب را فعال نگه داشته است.