پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421423 تاریخ : 1397/08/23-19:07:17
,17,15,
جلسه مشترک مسئولان شرکت  ملی پست و بانک ملی ایران

جلسه مشترک مسئولان شرکت ملی پست و بانک ملی ایران

درجلسه مشترک مسئولان شرکت ملی پست با بانک ملی ایران بر تقویت و توسعه همکاری های دوجانبه تاکید شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این جلسه که بعد از ظهر امروز 23 آبان ماه میان مسئولان شرکت ملی پست با بانک ملی ایران درمحل بانک مزبور برگزار شد مهندس نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل، زرگوش و اقبال خواه اعضای هیئت مدیره، احمدی و میرزایی معاونین مدیر عامل  و دکتر حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران حضور داشتند.

مهندس نعمتی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجموعه بانک ملی ایران، این بانک را افتخار آفرین خواند و گفت: خوشبختانه اقدامات بزرگی در بانک ملی ایران انجام شده که باعث سربلندی کشور است.

معاون وزیر ظرفیت های موجود در شرکت ملی پست را بی نظیر خواند و ادامه داد: می توان با تعریف پروژه های مشترک میان بانک ملی ایران و شرکت ملی پست، خدمات به روز و ارزشمندی را به مشتریان ارائه کرد.

مدیر عامل همچنین تاسیس یک کارگروه مشترک برای بررسی زمینه های توسعه همکاری دوجانبه را خواستار شد.

دکترحسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در این دیدار با تقدیر از خدمات شرکت ملی پست، به ظرفیت های موجود برای توسعه همکاری های دوجانبه اشاره کرد و گفت: بر اساس تفاهمنامه های پیشین، اقدامات مشترکی در این زمینه انجام شده، اما شرایط برای افزایش سطح این خدمات فراهم است.

وی با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، هر دو متعلق به مردم هستند، اظهار کرد: همه تلاش ما باید کاهش دادن سفرهای درون شهری برای دریافت خدمات مختلف از جمله خدمات بانکی باشد.

دکترحسین زاده به خدمت بانک آفیسر بانک ملی ایران به عنوان یکی از خدمات محقق کننده این هدف اشاره و خاطرنشان کرد: می توان خدمات دیگری مانند رساندن پول نقد، ارائه دسته چک و یا تحویل کارت هدیه به مشتریان را با استفاده از ظرفیت های پست ارائه کرد.

خاتونی عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران نیز در این دیدار به راه اندازی برخی خدمات این بانک بر روی پیام رسان داخلی «بله» اشاره کرد و گفت: این خدمات، سفرهای درون شهری را تا حد خوبی کاهش داده است و می توان از این تجربه در ارائه خدمات با استفاده از ظرفیت پست نیز بهره برد.

مهندس نعمتی در حاشیه این دیدار همچنین از موزه بانک ملی ایران بازدید کرد.

وی اقدامات خلاقانه مدیرعامل بانک ملی ایران برای جمع آوری حجم قابل توجهی از میراث فرهنگی و اقتصادی کشور در این موزه را ستود و تاکید کرد: این اقدام باعث افتخار هر ایرانی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران