/2022/1/14001018094448.jpg
پژوهشکده بیمه برگزار کرد:
جلسه بررسی چالش ها و مسائل پیش روی شبکه فروش و ارتقا توانمندی فعالین صنعت بیمه در حوزه تحول دیجیتال با هدف ارائه راهکار برای حل چالش های شبکه فروش در تحول دیجیتال
با هدف بررسی چالش ها و مسائل پیش روی شبکه فروش و در راستای هم افزایی و ارتقا توانمندی فعالین صنعت بیمه در حوزه تحول دیجیتال، جلسه ای به دعوت پژوهشکده بیمه و با حضور مسئولین ذیربط از بیمه مرکزی ج.ا.ا، سندیکای بیمه گران ایران، نمایندگان تشکل های صنفی، همچنین منتخبی از مدیران عامل شرکت های فناورانه (استارتاپ) و مدیران عامل شرکت های عرضه کننده بسترهای کسب وکار برخط بیمه ای، روز چهارشنبه 15 دی ماه سال جاری برگزار گردید.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه،در این جلسه، دکتر کردبچه، رییس پژوهشکده، بر اهمیت گفتمان سازی در فضای تحول دیجیتال تصریح نموده و با اشاره به تاکیدات رییس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا در این موضوع، بر تسریع فرآیند بررسی و ارائه راهکارهای لازم تاکید نمود. از مهمترین موضوعات مورد بررسی در این جلسه می توان به "اصلاح قوانین و مقررات موجود به ویژه آیین نامه 75 و اجرای برخی بندهای مغفول مانده از این آیین نامه"، "ارائه و تقویت آموزش های تخصصی لازم در خصوص فاوا و فضای تحول دیجیتال به فعالین صنعت اعم از کارگزارن، نمایندگان، مدیران و ..."، "تقویت نظارت بر عملکرد شرکت های بیمه توسط بیمه مرکزی ج.ا.ا. در حوزه کسب وکارهای برخط و تحول دیجیتال"، "توسعه زیرساخت های لازم و تسهیل فعالیت شرکت های فناورانه در صنعت بیمه از سوی بیمه مرکزی ج.ا.ا." و "وضع استانداردهای مربوط به محرمانگی و حاکمیت داده" اشاره کرد.
در پایان جلسه بر ضرورت تداوم این دست جلسات، آمادگی پژوهشکده در همکاری با تشکل های صنفی و فعالین فناوری در خصوص تحول دیجیتال و رفع چالش های آن ها و مشارکت فعال همه طرف ها در زمینه حل مسائل مطرح شده، تاکید شد.