به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در این طرح 265 نمایندگی برای ارائه خدمات نوروزی مهیا شده و 2 هزار و 50 اکیپ از امداد خودرو با همین تعداد امدادگر هماهنگ شده است.
همچنین 122 فروشگاه در کل کشور و 400 نفر در مرکز تماس 096440 پاسخگو نیازها خواهند بود و در مجموع چهار هزار 360 نفر مجری و پشتیبان این جشنواره خواهند بود.
«سید رضا حسینی» مدیرعامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو (ایساکو) در مراسم افتتاحیه این جشنواره در محل شرکت ساپکو اظهار داشت: بستر فناوری اطلاعات در جهان با سرعت در حال پیشرفت است و گروه ایران خودرو در اهداف استراتژیک خود همراه شدن با این برنامهها را پیگیری میکند.
وی بیان داشت: سیستم کسب و کار یکپارچه در کل شبکه نمایندگی های ایران خودرو مستقر شده که به صورت هوشمند در اختیار همه لایههای نظارتی قرار می گیرد.
حسینی از راه اندازی 2 طرح جدید «امداد گلس» برای تعویض شیشه خودروها و «فرا امداد» که خدمات حمل تعمیرات نصب تجهیزات را در محل انجام داده و یا در غیر اینصورت خودرو را به نمایندگی ها حمل میکند، خبر داد.
وی در عین حال وجود ضعف در کیفیت مواد اولیه مورد استفاده و همچنین فناوری قدیمی برای تولید قطعات را رد نکرد اما با اشاره به تحریم ها گفت: باید در شرایط کنونی همه دست به دست هم بدهیم تا از مشکلات عبور کنیم.
به گفته حسینی، برای توزیع مناسب قطعات یدکی سامانه هوشمند حمل بار ایساکو (SIBAAR) راه اندازی شده که نسخه آزمایشی آن از 22 بهمن ماه گذشته آغاز به کار کرد.
حسینی از مسافران نوروزی خواست تا پیش از انجام سفر از صحت عملکرد فنی خودروهای خود اطمینان یافته و برای تعمیر به نمایندگی های مجاز مراجعه کنند.
بر پایه این گزارش به سایر خودرو ها و برندها نیز در این طرح امداد رسانی انجام می شود.