به گزارش بانک و صنعت به نقل از شاتا، یوسف پایدار با بیان اینکه برای تخلف صورت گرفته از سوی واحد خودروساز، پرونده ای به ارزش حدود 4 میلیارد ریالی تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شده بود، گفت : با طی مراحل قانونی رسیدگی به این پرونده تخلفاتی، رای قطعی و جریمه به میزان 10 میلیارد و 48 میلیون ریال صادر شده است.
وی افزود : اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت و با همکاری کلیه دستگاههای نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان حسب قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد .
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان ضمن اشاره به آمادگی سامانه های مختلف سازمان اعم از سامانه تلفنی 124 و همچنین واحد رسیدگی به شکایات مردمی حضوری سازمان، ادامه داد : شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب در کسب، عدم اجرای ضوابط گارانتی از سوی شرکت های خودروساز، نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خودروسازان، گزارش ها و شکایات خود را اعلام نمایند ، تا نسبت به رسیدگی و پاسخگویی در اسرع وقت اقدام لازم به عمل آید.