پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351038 تاریخ : 1397/03/30-15:28:00
,15,
جذب نمایندگی‌های بین‌المللی در حاشیه ITE 2018

جذب نمایندگی‌های بین‌المللی در حاشیه ITE 2018

مرکز فابا تلاش می‌کند از فرصت نمایشگاه تراکنش ایران به منظور توسعه دیپلماسی فناورانه و تعامل سازنده بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی با جامعه بین‌الملل و همچنین جذب نمایندگی‌های بین‌المللی در راستای توسعه صنعت بانکداری و پرداخت، بهره بگیرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از ستاد خبری نمایشگاه؛ این مرکز با رویکرد جذب شرکت‌های پیشرو در حوزه فناوری‌های نوین در نمایشگاه تراکنش ایران، دفاتر نمایندگی خود را در خارج از کشور راه‌اندازی کرده‌ است و به مرور آن را گسترش می‌دهد.

گروه اجرایی ITE 2018 در تلاش است شرکت‌های صاحب فناوری دنیا را برای حضور در این رویداد جذب کند.

دعوت از شریکان خارجی شرکت‌های ایرانی 
نمایشگاه تراکنش ایران، بستری را برای تعامل بازیگران اکوسیستم بانکداری و پرداخت کشور، با شرکت‌های فعال در عرصه بین‌المللی، فراهم می‌کند. بر همین اساس، مرکز فابا به منظور تقویت حضور شرکت‌های خارجی، تسهیلات ویژه‌ای را برای افراد یا بنگاه‌هایی که زمینه‌ساز حضور آنها شوند، در نظر گرفته شده است.
شرکت‌های ایرانی می‌توانند شریکان خارجی خود یا بنگاه‌هایی را که با آنها ارتباط دارند را، به دبیرخانه ITE معرفی کنند و از تسهیلات در نظر گرفته شده برخوردار شوند.
مراحل این امر عبارتند از معرفی شریک تجاری یا شرکت فعال در عرصه صنایع مالی و بانکی، هماهنگی برای حضور در قالب اسپانسر یا رزرو غرفه، معرفی محصولات شرکت و دریافت تأییدیه از دبیرخانه ITEو اخذ تسهیلات در نظر گرفته شده.

ارائه مشاوره و بازاریابی به شرکت‌های خارجی
بیشتر بنگاه‌های خارجی که در چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور می‌یابند، در دو دسته قرار می‌گیرند؛ آنهایی که شریک ایرانی دارند و شرکت‌هایی که فاقد شریک داخلی هستند.
گروه اول به واسطه شریکان ایرانی خود قادرند از کم و کیف بازار کشور مطلع شوند و با مشتریان بالقوه و بالفعل خود مذاکره کنند.
اما مدیریت رویداد ITE برای آن دسته از بنگاه‌های خارجی که شریک ایرانی ندارند، شرایطی را فراهم کرده است تا ظرفیت و نیازهای بازار ایران را متناسب با دانش، محصولات و خدمات خود شناسایی کنند و در جریان چگونگی مذاکرات تجاری با صنعت بانکداری و پرداخت ایران قرار بگیرند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 195
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران