به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا در دومین همایش سراسری مدیران بانک در سال جاری که با محوریت جذب منابع و توسعه سهم بازار با حضور اعضای هیئت مدیره، هیئت عامل، مدیران ستادی و معاونان مناطق بانک برگزار شد، اظهار داشت: باید با تغییر نگرش در خصوص نحوه جذب و به کارگیری تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی و نیز طراحی محصولات جدید و رقابتی، قدم های بلندتری برای افزایش سهم بازار بانک سینا برداریم.
وی افزود: با برنامه ریزی، نظارت و به کارگیری تمام ظرفیت های بانک، توسعه سهم بازار و جذب منابع بیشتر را می توانیم محقق کنیم. برای تداوم این مسیر، باید همکاری و هم افزایی در بین کارکنان صف و ستاد بیش از گذشته افزایش یابد.
وی با تأکید بر اینکه باید با همه تکنیک ها و تاکتیک ها به سمت بازاریابی هدفمند و بهینه حرکت کنیم، تصریح کرد: هیئت مدیره با سیاست گذاری، مدیران ستادی با برنامه ریزی و مدیران مناطق با اجرای آگاهانه تکنیک ها و تاکتیک ها اهداف بانک را محقق می کنند و اینجاست که نقش مهم و اثرگذار مدیران و معاونان مناطق برای جذب حداکثری منابع نشان داده می شود.
مدیرعامل بانک سینا ضمن تبیین راهکارهای عملیاتی برای اجرای هر چه بهتر و مطلوب تر برنامه های بانک در خصوص افزایش سهم بازار، از کارکنان شاغل در واحدهای مختلف ستادی و صف خواست با ارائه و انعکاس نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با مشکلات حوزه های تحت پوشش و بیان ایده های خلاقانه، در راستای جذب منابع و تحقق اهداف ترسیم شده، مشارکت فعال داشته باشند.