به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری؛ این کمپین با هدف فرهنگ سازی برای ورزش قهرمانی و ترویج هر چه بیشتر ورزش والیبال در سطح جامعه در ابعاد مختلف طراحی و پیادهسازی شد که تبلیغات محیطی، تبلیغات در شبکههای اجتماعی، اطلاعرسانی در نشریات مکتوب و فضای مجازی و نیز حضور فعال در مجموعه ورزشی آزادی و محل برگزاری مسابقات را شامل میشد. همچنین به منظور جلب توجه شهروندان به این رخداد ورزشی مهم، بالنهایی به شکل توپ والیبال، در زمان برگزاری مسابقات بر فراز ساختمان مرکزی بانک و در محوطه ورزشگاه آزادی نصب شدند. همچنین، مسابقه اینستاگرامی کشوری با هشتگ «یک سرویس خوب» و مشارکت چشمگیر کاربران فضای مجازی و علاقهمندان به این رشته به شکل تعاملی برگزار شد که از حیث تعداد شرکتکنندگان کمنظیر تلقی میشود.
شایان ذکر است در سالهای اخیر و با برنامهریزی انجام شده توسط فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران، تیمهای ملی ایران به سطح جهانی نزدیک شده و در کارنامه رقابتهای آنها، شکست بسیاری از تیمهای بزرگ دنیا دیده میشود.
یادآور میشود تیم ملی والیبال ایران، رقابتهای لیگ ملتهای والیبال را با حمایت رسمی بانک گردشگری و حضور گسترده علاقهمندان به این رشته، با سه پیروزی در تهران به پایان رساند. در این رقابتها تیم ایران با سه پیروزی برابر تیمهای کره جنوبی، بلغارستان و آلمان توانست در نهایت در جدول ردهبندی لیگ ملتهای والیبال 2018 در رتبه دهم جای گیرد. این در حالی است که حضور و درخشش چهرههای جوان در این تیم، امید به آینده این رشته را در میان علاقهمندان تقویت کرده است