به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،برات کریمی، با بیان این که «بانک آفیسر» یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک در سال گذشته بوده است، گفت: امسال این طرح با وسعت و توان بیشتری ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به اظهار رضایت اغلب مشتریان از دریافت خدمات ارائه شده توسط اکانت آفیسرها، گفت: این طرح سال گذشته در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شد که نتیجه مطلوبی در پی داشت.
کریمی ادامه داد: طرح بانک آفیسر امسال در شعب درجه یک، درجه دو و شعب منتخب بانک نیز عملیاتی خواهد شد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که برنامه بانک در آینده، پیاده سازی این طرح در همه شعب است، اظهار کرد: اجرای طرح بانک آفیسر همزمان با آموزش کارکنان بانک، با دقت و سرعت ادامه خواهد یافت.
بانک آفیسر خدمتی است که بر اساس آن در هر مکان و هر زمان، بانک در کنار مشتری قرار می گیرد. بانک آفیسر تنها یکی از خدمات ارزش افزوده بانک ملی ایران است که در آن علاوه بر عملیات بانکی، خدمات مشاوره ای نیز ارائه می شود.
بانک ملی ایران به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان ویژه و ارتقای سطح کیفی خدمات با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری اکانت آفیسر ویژه ای اختصاص می دهد. اکانت آفیسرها علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.