پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445109 تاریخ : 1397/10/16-15:15:46
,10028,22,
توسعه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی با جدیت پیگیری می شود

مدیر کل تامین اجتماعی خوزستان:

توسعه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی با جدیت پیگیری می شود

سومین جلسه شورای اداری عام اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان با حضور مدیران ، معاونین ، روسای ادارات و روسای شعب تأمین اجتماعی این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان در سومین جلسه شورای اداری عام استان با تشریح، تبیین وضعیت، راهبردها، استراتژی و اعلام برنامه های اجرایی استان گفت: در راستای ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات و همچنین تسهیل در روند امور جاری واحدهای تابعه و اقشار تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی سعی شده است تا با استقرار میز خدمات بتوانیم شاهدی بر این ادعا باشیم.

مرعشی با اشاره به اینکه در حال حاضر شعب تامین اجتماعی پنج اهواز و ملاثانی بصورت پایلوت اقدامات اجرایی میز خدمت را ارائه می کنند، تصریح کرد: توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت در این سازمان دنبال می شود و یکی از اهداف میز خدمت نیز الکترونیکی کردن خدمات سازمان تأمین اجتماعی است که بسته های تخصصی و حرفه ای خوبی تهیه و تمهیدات مورد نیاز برای دستیابی به این مهم فراهم شده است.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان به وب سرویس بدهی کارگاهها، طرح کارورزی، سوابق، گواهی کسر اقساط و ادعای اشتغال اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای خدمات دولت الکترونیک، پرونده نسخه الکترونیک با مشارکت و همکاری پزشکان، درمانگاه ها، کلینیک و پلی کلینیک های طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی در حال انجام است و در این پروژه از نرم افزار ثبت و صدور نسخه الکترونیکی نیز رونمایی شده است.

مرعشی ضمن تشریح وضعیت دفاتر رسمی کارگزاری های استان افزود: انتظارات متقابل سازمان و کارگزاریها برطرف نمودن نقاط ضعف است. زیرا هدف اصلی وجود کارگزاریها دسترسی آسان و سرعت عمل در انجام امور ارباب رجوع تعریف شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران