پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636782 تاریخ : 1402/03/20-23:53:12
,10025,
توسعه برون مرزی و تحول دیجیتال، دو راهبرد اصلی بیمه سامان

توسعه برون مرزی و تحول دیجیتال، دو راهبرد اصلی بیمه سامان

غرفه شرکت بیمه سامان درپانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی مورد استقبال گسترده مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی شرکت بیمه سامان، این غرفه محل مناسبی برای معرفی محصولات و خدمات شرکت بیمه سامان بود، از این رو، حجم قابل توجهی از بازدیدکنندگان از نمایشگاه از این غرفه بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان نیز در جریان بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت مالی، با تشریح بخشی از اهداف و برنامه های شرکت در سال جاری، تاکید کرد که هدف گذاری اصلی بیمه سامان، پیاده سازی حداکثری برنامه تحول دیجیتال و نیز توسعه خدمات برون مرزی است.

احمدرضاضرابیه، با تاکید براهمیت استفاده از ظرفیت های تحول دیجیتال به منظور توانمند سازی نمایندگان این شرکت، خاطرنشان کرد: این شرکت در چارچوب مقررات مصوب شورایعالی بیمه، پلتفرمی را طراحی کرده که در بستر آن، نمایندگان بیمه به عنوان بنگاه های کوچک و متوسط فعالیت می کنند.

وی، با بیان اینکه شرکت بیمه سامان به دنبال برنامه ریزی، پیاده سازی و تامین زیرساخت ها برای ایجاد یک پلتفرم فراگیر است، ادامه داد: این نمایندگان و کارگزاران هستند که ارتباط شرکت بیمه با مشتریان را ایجاد می کنند و از این رو، تقویت آنها می تواند به تقویت شرکت بیمه منتهی شود.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان اظهار کرد: تحول دیجیتال، ابزارهای مورد نیاز را در اختیار نمایندگان و کارگزاران به عنوان بنگاه های کوچک، متوسط و بزرگ قرار داده و نحوه فعالیت آنها را از مدل کسب و کار سنتی به مدل کسب و کار مدرن مبتنی بر فناوری تغییر می دهد، از این رو مهمترین برنامه شرکت بیمه سامان در سال جاری و سال آینده، تمرکز بر تحول دیجیتال است.

ضرابیه، با اشاره به اهمیت موضوع سلامت در سبد هزینه های خانوار، گفت: صنعت بیمه کشور وظیفه مدیریت ریسک سلامت را برعهده دارد و رابط بین مراکز خدمات درمانی و مردم است، از این رو شرکت بیمه سامان نیز همواره در تلاش است تا محصولات و خدمات جدیدی را در حوزه سلامت به بازار معرفی کند.

به گفته وی، 50 درصد پرتفوی شرکت بیمه سامان در بیمه زندگی از نوع اندوخته ساز و 23 درصد آن نیز به بیمه نامه های درمانی خانوادگی و گروهی مربوط است.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (فاینکس 15) 16 تا 19 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران