به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مدیر عامل این بانک در آخرین روز کاری سال 93 از شعب و واحدهای این بانک در سطح تهران بازدید و ضمن دیدار با کارکنان، توسعه بانکداری الکترونیکی را مورد تاکید قرار داد.
وی با اشاره به اینکه پدیده بانکداری الکترونیکی یکی از دستاوردهای تجارت الکترونیکی محسوب می شود گفت: با رشد روزافزون حجم تجارت الکترونیکی در جهان و با توجه به نیاز تجارت به انجام عملیات بانکی جهت نقل و انتقال منابع مالی، بانکداری الکترونیکی نقش بسیار اساسی در تجارت الکترونیکی یافته است.
لـله گانی اضافه کرد: یکی از مشکلات بانک ها شلوغی و تجمیع فعالیت ها در شعب است که برای حل این مشکل راهی جز توسعه بانکداری الکترونیکی وجود ندارد بر این اساس تلاش خواهد شد تا با بستر سازی در زمینه بانکداری نوین میزان مراجعات مشتریان به شعب کاهش یابد.
وی با اشاره به مزایای بانکداری نوین افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوریهای جدید، ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی به مشتریان جزء اولویت های این بانک در سال آتی است.
شایان ذکر مدیر عامل این بانک در جریان بازدید های خود از کارکنانی که از اعضا خانواده معزز شهدا بودند تقدیر به عمل آورد.
گفتنی است بانک صادرات ایران با 2700 شعبه در سراسر کشور، 470 هزار و 500 دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، 410هزار مشتری اینترنتی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا نموده است.