به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابطعمومی گروه مالی گردشگری، «مهدی اسدی» اظهار داشت: «در منشور رفتار حرفهای گروه مالی گردشگری، تلاش در راستای گسترش امکانات و ظرفیتهای توسعه فرهنگی و اقتصادی، یک اولویت مهم است که طبیعتا این باور در سالی که نامگذاری آن نیز تاکید جدی روی موضوعات اقتصاد و فرهنگ دارد، اهمیتی ویژه مییابد.» وی افزود: «همزمانی این کمپین با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله(ع) و یاران باوفای ایشان را یک پیام میدانیم و امیدواریم که اجرای این طرح در راستای ایفای نقش و ادای مسوولیتهای اجتماعی و فرهنگی بتواند مفید و موثر باشد.»
مدیر روابطعمومی گروه مالی گردشگری در تشریح جزئیات این کمپین گفت: «در این کمپین از نام نامی سقای دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس استفاده شده که معنای این نام مبارک با ذات دانش، آگاهی و کمالات، مرتبط است.» اسدی افزود: «از سویی دیگر، در این کمپین تلاش شده تا «الف» مستتر در دل این اسم زیبا با رنگی متفاوت برجسته شود؛ چراکه «الف» میتواند تداعیگر الفبا و آموزش و تحصیل باشد.» وی تاکید کرد: «استفاده از عبارت "نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار" نیز میتواند توازن مفهومی و معنایی مناسبی با کلیت محتوای موجود در این اطلاعرسانی داشته باشد که ضمن عرض ارادت به مقام شامخ علمدار کربلا، با استعانت از خداوند متعال موجبات توفیق در این مسیر را فراهم کند.»
اسدی تصریح کرد: «ساخت مدارس در مناطق محروم کشور، در قالب طرح «کیمیای دانش» با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش به اجرا میرسد و در عملیاتی شدن آن نیز تلاش شده تا تمامی استاندارهای حرفهای و فنی رعایت شود.»