پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 388292 تاریخ : 1397/07/15-11:46:28
,2,
توجه به رضایت مشتریان بانک توسعه تعاون بسیار حائز اهمیت است

توجه به رضایت مشتریان بانک توسعه تعاون بسیار حائز اهمیت است

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در جلسات ارزیابی عملکرد امور مشتریان و بانکداری شرکتی و امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک گفت: رضایت مشتریان بانک توسعه تعاون بسیار حائز اهمیت است و همکاران شعب باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، عصارزاده ارائه خدمات و سرویس‌های بیشتر از طریق وب‌سایت بانک را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در تبلیغات رسانه‌ای محصولات جدید، از ظرفیت مرکز تماس مشتریان برای پاسخگوی به سوالات احتمالی مشتریان استفاده شود.

وی ضمن اشاره به کم و کیف ارزیابی عملکرد بانک در این رابطه گفت: رضایت سنجی مشتریان با استفاده از ابزارها و کانال‌های الکترونیکی باید موردتوجه قرار گیرد.

 عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون به اهمیت بازاریابی فروش خدمات در این بانک اشاره نمود و گفت: هم‌اکنون خدمات و سرویس‌های بسیار خوبی در بانک وجود دارد که به دنبال توسعه دامنه کاربری آن‌ها هستیم.

عصارزاده انجام تکالیف و وظایف توسعه‌ای را در این بانک مهم و حیاتی دانست و گفت: در ارزیابی عملکرد بانک توسعه‌ای، علاوه بر عملکرد مالی انجام تکالیف و برنامه‌های حمایتی باید موردتوجه ویژه قرار گیرد.

وی به اهمیت «پیاده‌سازی نظام جامع مدیریت مشتریان» در بانک توسعه تعاون اشاره نمود و ادامه داد: کارشناسان فناوری بانک در سطح کشور باید آشنا به کسب‌وکار نیز باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران