2012/11/393527150.jpg
قائم مقام پست بانک:
توانمندسازی نیروی انسانی موجب سالم شدن شبکه بانکی می شود
پست بانک ایران بعنوان یک بانک خدمتگزار توجه به آموزش و این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده است.
.
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: مهندس فراهانی قائم مقام و عضو هیات مدیره این بانک در جلسه شورای اداری پست بانک استان لرستان ضمن بیان این مطلب و تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های 15 هزار شعبه و دفترخدمات بانکی در سطح شهرها و روستاها و مناطق دورافتاده از مهمترین برنامه های بانک در تقویت بازاریابی و جذب منابع است که با جدیت و مشارکت تمامی کارکنان و کارگزاران درسطح کشور انجام می شود. وی افزود: درصدد هستیم موانع قانونی برگزاری مجامع مالی سال های 89 و 90 بانک را برطرف ساخته تا این بانک گام های اساسی تری را در خدمت رسانی به هموطنان بردارد. قائم مقام پست بانک تصریح کرد: ارتقاء دانش و ایجاد حسّ همکاری و تلاش جهت دستیابی به اهداف عالیه بانک در گرو رعایت تکریم ارباب رجوع و احترام به مشتریان و اعتماد سازی در بین آنان است که تمامی کارکنان و کارگزاران بانک به این امر و انجام این وظایف طبق قانون و مقررات و بخشنامه ها توجه ویژه ای دارند. مهندس فراهانی در پایان ضمن تاکید بر رعایت سلامت اداری و در نظر گرفتن منافع ملی و منافع مشتریان و بانک در ارائه خدمات خاطرنشان ساخت: خدمت به خلق بایستی توام با سه ویژگی؛ عجله، کوچک شمردن عمل و بدون معطلی و منت گذاشتن به مشتری باشد. عادل قبادی زاده عضو هیات مدیره پست بانک در این جلسه ضمن تشریح وضعیت آینده بانک بر استفاده کارکنان از همایش های منطقه ای فناوری اطلاعات(IT) جهت رفع مشکلات تاکید کرد و گفت: صداقت، انصاف و مسئولیت پذیری از اصلی ترین شاخص های ارائه خدمت به مشتری است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. وی اظهار داشت: عملکرد پست بانک استان درخصوص بازاریابی طرح برکت یارانه بسیار مطلوب بوده ولی باید بازنگری های لازم جهت رفع مشکلات و موانع طرح انجام شود و بایستی به رعایت سقف مجاز پرداخت تسهیلات و مازاد نقدینگی نیز توجه جدّی داشته باشیم
|
ارسال به دوستان با استفاده از:
تلگرام