«شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا» پس از طی فرآیند ارزیابی که با شاخص های شش گانه مدیریت و رهبری سازمان، مشتری مداری، طراحی و ارائه محصولات و خدمات، منابع و زیرساخت ها، مدیریت سرمایه انسانی و مدیریت کیفیت جامع صورت گرفت، موفق به دریافت «رتبه سیمین» هفتمین همایش ملی کیفیت شد.
این رویداد با تجربه موفق در شش دوره گذشته با استقبال بیش از 500 واحد تولیدی و خدماتی کشور در صنایع مختلف به تحلیل رویکردهای نوین استانداردسازی، بررسی و تبیین روش های دستیابی به محصولات و خدمات درجه یک، نقش کیفیت در ارتقای سطح بهره وری سازمان ها و بنگاه های اقتصادی، نقش رقابت پذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایتمندی مشتری پرداخته است.
شایان ذکر است؛ «شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا» با هدف پر کردن خلاء بین بانکداری سنتی و خدمات بانکداری نوین و تکمیل زنجیره خدمات بانکداری الکترونیکی بانک آینده، به واسطه نوآوری، چابکی و پویایی در ارائه راه کارهای مالی، ایجاد شده است.
چشم انداز و مأموریت شرکت مذکور، خلق زیست بوم یکپارچه و فراگیر نوآوری های مالی برای آینده ای بهتر و توسعه و ارائه راه کارهای نوآورانه مبتنی بر فناوری در بخش مالی به صورت امن، راحت و فراگیر تعریف شده است.
گفتنی است، امروز شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا از شرکت های بانک آینده، با بیش از 20 میلیون کاربر نهایی، اعم از مشتریان بزرگ دولتی و خصوصی در صنایع مختلف از جمله: بانک ها، شرکت های بیمه، بازار سرمایه، فناوری اطلاعات و ارتباطات و تجارت الکترونیکی، از پیشروان خدمات بانکداری نوین در کشور است.