پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 10837 تاریخ : 1392/12/18-01:05:34
,1,16,17,
تمهیدات بانک سینا برای روزهای پایانی سال و ایام نوروز

معاون شعب و منابع انسانی تشریح کرد:

تمهیدات بانک سینا برای روزهای پایانی سال و ایام نوروز

پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت:معاون شعب و منابع انسانی بانک سینا آخرین تمهیدات این بانک برای خدمت رسانی به هموطنان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز را تشریح کرد.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت, معاون شعب و منابع انسانی بانک سینا آخرین تمهیدات این بانک برای خدمت رسانی به هموطنان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز را تشریح کرد.
مصطفی ذوالقدر با اشاره به آمادگی بانک سینا جهت خدمت رسانی به مشتریان و با تاکید بر این که در ایام پایانی سال و نوروز 93، پولرسانی به کلیه شعب بانک به صورت ویژه انجام می گیرد، تصریح کرد: شعب بانک سینا موظف شده اند نسبت به انجام خدمات بانکی مورد نیاز هموطنان اقدام نمایند و لذا هموطنان به ویژه مسافران نوروزی در این ایام، نگران دریافت خدمات بانک سینا و تامین وجه نقد مورد نیاز خود نباشند.
وی افزود: تمامی شعب بانک سینا در هفته پایانی سال و دستگاه های خودپرداز این بانک نسبت به توزیع پول نو اقدام خواهند کرد.
به گفته ذوالقدر، علاوه بر خدمات شعبه ای، کلیه خدمات بانک سینا از طریق نزدیک به 40 هزار پایانه فروشگاهی و قریب 500 دستگاه خودپرداز و همچنین درگاه های بانکداری الکترونیک شامل اینترنت بانک، همبانک، سیناسل، تلفنبانک و نظایر آن به صورت شبانه روزی به هموطنان ارائه می شود و واحد پاسخگویی بانک سینا نیز با شماره تلفن 48052000-021 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و دریافت سوالات، نظرات و پیشنهادهای مشتریان خواهد بود. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران