قیطاسی با اشاره به اقدامات مطلوب انجام شده طی یک سال اخیر گفت: بازگشایی نماد دی، تصویب صورتهای مالی سال های 99 و 1400 و برگزاری موفق دو مجمع بانک طی کمتر از 2 ماه، در کنار تعیین تکلیف و وصول مطالبات از شرکتهای تابعه و اشخاص حقوقی و حقیقی بدهکار و همچنین برنامه ریزی موثر برای فروش املاک مازاد بانک تنها گوشه ای از عملکرد مثبت بانک دی در یک سال گذشته بوده است که نتیجه آن افزایش اعتماد سهامداران و مشتریان به عملکرد این بانک است.
وی افزود: امروز مشتریان و سهامداران بانک دی نتیجه تمامی اقدامات انجام شده را در کاهش 50 درصدی نسبت مطالبات غیرجاری به کل تسهیلات پرداختی (NPL) و رشد 22 درصدی سپرده های ارزان قیمت و کاهش روزافزون زیان بانک شاهد هستند.
مدیرعامل بانک دی پیاده سازی استراتژی تمرکز بر اعطای تسهیلات خرد را از عوامل موفقیت بانک دانست و تصریح کرد: اعطای تسهیلات خرد به آحاد جامعه یکی از مهمترین استراتژی های بانک در مسیر کاهش ریسک نکول و معوقات بود که باعث بهبود چشمگیر شاخص های عملیاتی بانک شده است.
قیطاسی با اشاره به هدف برگزاری این نشست گفت: امروز با موفقیت های به دست آمده در حوزه های مختلف، می بایست نقطه تمرکز بانک را بر جذب منابع بگذاریم تا بتوانیم شاهد رشد متوازن شاخص های در تمامی حوزه ها باشیم.
وی ادامه داد: جذب منابع در گرو برنامه ریزی اثربخش شعب و ارائه خدمات مطلوب و تسریع در امور مشتریان است.
مدیرعامل بانک دی در پایان خاطر نشان کرد: پرستاری از مشتریان ارزشمند حقیقی و حقوقی نیازمند توجه ویژه روسا و کارکنان شعبه است و تمامی شعب باید با برنامه ریزی منظم در رسیدگی به امور مشتریان کوشا باشند.
در ادامه این نشست، امجد خضری، معاون امور شعب، با ارائه گزارشی از عملکرد شعب در تحقق شاخص های عملیاتی، به تشریح اهداف جلسه پرداخت و گفت: در طرح جدید امور شعب برای جذب منابع تا پایان آذرماه، مشارکت تمامی کادر مدیریتی شعبه در بازاریابی و تحقق اهداف مورد انتظار لحاظ شده است.