به گزارش بانک و صنعت به نقل از ادارۀ روابطعمومی بانک سامان، در راستای افزایش خدماترسانی به مشتریان و راحتی بیشتر در انجام امور بانکی، خدمات ارائهشده از طریق سیستم «تلفن بانک سامان» افزایش یافت.
بر اساس این گزارش، مشتریان بانک سامان برای بهرهمندی از این سامانه میتوانند با مرکز سامانارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند و پس از ورود به سامانه تلفنبانک سامان و وارد کردن شماره مشتری و رمزتلفنبانک، از خدمات متنوع آن استفاده کنند.
این گزارش میافزاید: افزون بر گزینههای «عملیات سپرده»، «عملیات چک»، «پرداخت انواع قبضهای مصرفی» و «تغییر رمز» که تاکنون در این سامانه وجود داشت، گزینه «عملیات کارت» با قابلیتهای جدید، دریافت «شماره شبا سپرده» نیز به این سامانه افزوده شد. در گزینه «عملیات کارت» سامانه جدید دریافت مانده کارت، انتقال وجه از کارت به کارت یا از کارت به سپرده، دریافت صورتحساب و مسدود کردن کارت برای مشتریان امکانپذیر شده است.
گفتنی است، پرداخت قبض و دریافت شمارۀ شبای سپردۀ خدماتی هستند که حتی بدون داشتن رمز تلفنبانک نیز امکانپذیر است.
تمام مشتریان بانک سامان جهت استفاده از خدمات متنوع سامانه تلفنبانک سامان میتوانند با مراجعه به یکی از شعب بانک در سراسر کشور، رمز ورود به تلفنبانک را دریافت کنند