به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا در جلسه بررسی و پایش عملکرد مناطق «جنوب شرق کشور»، «فارس و کهگیلویه و بویراحمد» و «هرمزگان و بوشهر» اظهار داشت: ارائه خدمات سریع و باکیفیت متناسب با نیازهای مشتریان مهم ترین اصل مشتری مداری در نظام بانکی است.
وی با تأکید بر لزوم تلاش مضاعف برای افزایش سهم بازار بانک سینا گفت: جذب منابع ارزان قیمت جدید علاوه بر اینکه توان تسهیلات دهی بانک را افزایش می دهد، موجب کاهش بهای تمام شده پول نیز شده و به افزایش سودآوری بانک کمک می کند.
ابدالی توجه بیشتر به موضوع تعهدات از جمله صدور ضمانت نامه ها که موجب افزایش درآمدهای غیرمشاع می شود را نیز خواستار شد و تصریح کرد: در این حوزه نیز مانند حوزه تسهیلات، رعایت بهداشت اعتباری دارای اهمیت فراوانی است تا تعهدات نکول نشود.
وی با تأکید بر رعایت بخشنامه ها و ضوابط بانک مرکزی گفت: افزایش سهم بازار و دستیابی به جایگاهی بهتر که مطلوب همه ذینفعان بانک است، در سایه همدلی، انسجام و همراهی کلیه کارکنان محقق خواهد شد و ما برای تحقق این مهم، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
گفتنی است مدیران مناطق حاضر در این نشست نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد منطقه متبوع، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت تحقق اهداف بانک ارائه کردند.