وی با بیان اینکه بانک ملی ایران بانک بزرگی بوده و طبیعی است انتظارات از آن هم متناسب با شان نزولش باشد، تصریح کرد: خدمات نوینی که بانک ملی ایران طی چند وقت اخیر در حوزه ارز و خودپردازهای ارزی ارایه کرد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در حوزه سامانه ها نیز به طور مشخص تاکید شد که این سامانه ها ارتقا و تجمیع شوند.
حسینی اظهار کرد: انتظارات از این بانک به عنوان بانکی که ابزار اصلی دولت برای اجرای قوانین و مقررات مترتب بر شبکه بانکی است، بالاست اما در مقابل زحمات همکاران نیز مورد توجه است.
معاون وزیر اقتصاد بیان کرد: در بخش ارزی بانک ملی ایران اقدامات خوبی را شاهد هستیم؛ هرچند نیاز کشور بسیار فراتر است اما امید می رود با سیاست های پیش رو، شاهد آن باشیم که روز به روز نیازهای بیشتری تامین شوند.
وی اقدامات بانک در بخش تحول دیجیتال را مثبت و قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم این مسیر ادامه دار باشد.