پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 635996 تاریخ : 1402/02/23-17:15:43
,2,
تقدیر مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی از میز ارتباطات مردمی (میز خدمت) پست بانک ایران

تقدیر مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی از میز ارتباطات مردمی (میز خدمت) پست بانک ایران

میز ارتباطات مردمی (میز خدمت) پست بانک ایران بر اساس ارزیابی مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی شایسته تقدیر شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس ارزیابی و اعلام این مرکز؛ در محل میز خدمت پست بانک ایران، سامانه های اتوماسیون اداری، سامد، شکایت بازرسی کل کشور و رسیدگی به شکایات فعال می باشد که در مجموع فعالیت این میز به صورت منسجم، فعال و به روز رسانی شده قابل تقدیر است و این در حالی است که علی رغم کمبود نیروی انسانی مدیران این بانک با بهره گیری از برنامه های متعدد و نصب سیستم های مورد نیاز تمام امورات را به روز رسانی و در دسترس ارباب رجوع و کاربردی قرار دادند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران