پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 578677 تاریخ : 1400/02/02-12:59:05
,15,
تقدیر بانک ملی ایران از مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد

تقدیر بانک ملی ایران از مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد

مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به پاس فعالیت های شرکت پرداخت الکترونیک سداد در راستای استقرار بانکداری دیجیتال، با اهدای لوح تقدیر از مدیرعامل این شرکت قدردانی کردند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، بانک ملی ایران به تازگی در ارزیابی های وزارت امور اقتصادی و دارایی در شبکه بانکی، موفق به کسب رتبه برتر «تحول و استقرار بانکداری دیجیتال» شد و فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، با اهدای لوح تقدیر از خدمات این بانک تقدیر به عمل آورد.

در همین راستا، محمدرضا حسین زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران و مسعود خاتونی، عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران به مناسبت قدردانی از فعالیت های شرکت پرداخت الکترونیک سداد در راستای استقرار بانکداری دیجیتال، با اهدای لوحی از محمدعلی محمودزاده، مدیرعامل این شرکت تقدیر کردند.

در این تقدیرنامه که خطاب به «محمدعلی محمودزاده» مدیرعامل محترم شرکت پرداخت الکترونیک سداد آمده است: «به لطف خداوند متعال و با همت و تلاش های بی شائبه تمامی همکاران محترم واحدهای فناوری اطلاعات و طرح و برنامه، بانک ملی ایران در ارزیابی های وزارت امور اقتصادی و دارایی در شبکه بانکی موفق به کسب رتبه برتر «تحول و استقرار بانکداری دیجیتال» شد که طی مراسمی جناب آقای دکتر دژپسند، وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی با اهدای لوح از خدمات این بانک تقدیر کردند.

قطعا تحقق این افتخار حاصل طراحی و پیاده سازی نقشه راه تحول و درنهایت استقرار و عملیاتی کردن اپلیکیشن ها و سامانه های متعدد بوده است. لذا ضمن تبریک، از جنابعالی و تمامی همکاران گرانقدرتان که در به ثمر نشاندن این موفقیت ارزشمند، که البته بار مسئولیت و وظایف ما را بیش از پیش سنگین تر می کند، تشکر و قدردانی به عمل می آید.»

ایوا یکی از خدمات بانک ملی ایران و یک اپلیکیشن پرداخت است که از طریق آن می توان به خدمات متنوعی مانند خرید شارژ و بسته های اینترنت تلفن همراه، انجام کارت به کارت، دریافت موجودی تمام کارت های بانکی، استعلام و پرداخت کلیه قبوض (برق، گاز، تلفن همراه، تلفن ثابت و آب)، استعلام و پرداخت جریمه های خودرو و بسیاری سرویس های متنوع دیگر دسترسی پیدا کرد.

همچنین در حال حاضر سرویس نشان بانک، نخستین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران در اپلیکیشن ایوا راه اندازی شده که از طریق این سرویس دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعبه نیست و می توان بسیاری از کارهای بانکی از جمله دریافت گواهی امضا و احراز هویت دیجیتالی، افتتاح حساب و سایر خدمات را از طریق آن به راحتی انجام داد.

گفتنی است شرکت پرداخت الکترونیک سداد علاوه بر اپلیکیشن کاربردی ایوا، خدمات دیگری همچون اپلیکیشن پالس، کد دستوری #737*، دستگاه های کارت خوان و ... را هم ارائه به مشتریان و مخاطبان خود ارائه می دهد.

ضمنا شعب دوم و سوم نشان بانک توسط این شرکت در اپلیکیشن بلد و شصت آماده بهره برداری بوده و سایر شعب جدید نیز به زودی در سایر اپلیکیشن ها ایجاد و معرفی خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران